local-stats-pixel

Ķīna pārsteidz! Sabiedriskā transporta nākotne šodien!13

219 0

Sveiki, Spoki! Šodien pastāstīšu par diezgan iespaidīgu Ķīnas projektu, kas varētu būt nākotne visam sabiedriskajam transportam pasaulē! Tiem, kuri negrib lasīt visu tekstu, īsi sakot - tas ir autobuss, kurš pārvietojas virs mašīnām, rada mazāk piesārņojuma, darbojas uz elektrības un izmaksā mazāk nekā metro.

Ķīna ir pārpildīta ar mašīnām, un katru gadu aptuveni vēl 20 miljoni izbrauc ielās. Pilsētās ir nenormāls gaisa piesārņojums un visur ir sastrēgumi. Kamēr vietējās valdības cer, ka, kontrolējot satiksmi, situācija uzlabosies, inženieri un dizaineri meklē atvieglojumu tehnoloģijā.

Kā būtu, ja eksistētu pilsētas autobuss, kurš varētu pārvadāt vairāk kā 1000 pasažierus neaizņemot vietu uz ceļa?

Lai arī cik nereāli tas liktos, tāds ir atrisinājums, kuru patiešām apsver, piemēram, Pekinā. Dalībnieki 19. Internacionālajā High-Tech Expo Pekinā aizrautīgi vēroja, kā uzmodelēts autobuss aprij mašīnas, slīdot pāri satiksmei. Tā bija replika iespējamam nākotnes Ķīnas publiskajam transportam.

Autobuss aizņemtu divas joslas un pārvadātu līdz pat 1400 pasažieriem. Tā ātrums būtu līdz 65 km/h, brauktu virs mašīnām pa speciālām sliedēm un būtu lētāks par metro sistēmu. Kā ekstra autovadītājiem, tā apakšā ir uzprojecētas debesis.

Pēc Xinhua ziņu dienesta teiktā, varam gaidīt pirmos testa izmēģinājumus reālajā lielumā šī gada jūlijā vai augustā. Veiksmīga rezultāta gadījumā, tas spētu atrisināt vairākas Ķīnas transporta problēmas. Kā arī vairāku gadu garumā, tas samazinātu gaisa piesārņojuma daudzumu.

Reklāma
219 0 13 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 13

0/2000

Ja kāds savu mašīnu būtu piebraucis pārāk tuvu malaj tad Degpunktā sižets būtu garantēts emotion 

12 0 atbildēt

Facebook jau redzēju. Paldies par Deja Vu.. emotion 

5 0 atbildēt

Brauc pa sliedēm, darbojas ar elektrību, bet viens mudaks to izdomā nosaukt par autobusu emotion  Tuvaks apzīmējums būtu tramvajs!

5 0 atbildēt

Šis ir pilnīgi idiotisks projekts, vismaz tāds, kāds viņš šeit parādīts...

Tas nespēs pabraukt garām fūrēm un autobusiem, tam cauri spēj izbraukt automobīļi tikai ar 2 m augstumu. Te video visi apkārt braukā zemiem sporta vāģiem, Ķīnā tā situācija ir pilnīgi savādāka.

Ja šis monstrs izdomā krustojumā griezties pa labi, pa kreisi, jeb arī taisni, automašīnas, kas atrodas zem tā nespēs virzīties citā virzienā krustojumā, šis garais mostrs pilnībā bloķēs, šķērsos ceļus citiem vadītājiem krustojumos. Mēs visi redzem kā pat parasts 2 vagonu sabiedriskais transports Rīgā spēj aizšķērsot satiksmi citiem krustojumā, kad viņiem ir zaļais...

Ko darīt ja mašīna izdomā malā apstāties, tā ir noplīsusi, jeb vnk noparkota, iazlaiž pasažieri utt... Šis mostrs, netiks garām.

Vairāki ceļi noteikti būtu jāpārbūvē, lai šis mostrs spētu brīvi kustēties, ceļa platumi, reljefi ietekmētu tā normālu kustību, ceļa zīmes jāpārstrāda, lai netaisītu haozu apkārtējiem.

Kāda vaina ir izbūvēt virszemes metro, tramvajus, kā daudzviet pasaulē, tas tiek realizēts? Izbūvēt sliežū ceļu virs esoša auto ceļa un pa to palaist, jau masveidā ražojošus pārbaudītus tramvajus. Tas noteikti izmaksātu lētāk, kā veidot jaunu tehnoloģīju, ieguldīt miljardus šā monstra projekta izstrādē un tad vēl visus ceļus pielāgot tā braukšanai...

Kārtējais bullshits no Ķīnas.  emotion 

8 3 atbildēt

Tadam vel perspektivaa iespejams piekonstruet otro stavu ... britu variants.

2 0 atbildēt

Iedomaajies kaa tas tev sachakarees smadzenes un aatruma izjuutu - tu brauc uz 70, autobuss uz 60, un kad esi apakshaa zem vinja tev liksies ka brauc uz 10. pi*dauskas!!!

1 1 atbildēt

es pārsteidzu

0 0 atbildēt

👍

0 0 atbildēt
Uz sliedes akmens vai ķīnietis sadomā kādu asāku manevru un atkal sižets Degpunktā. Un vēl tas moments, kad krustojumā pabrauc garām māja.
0 1 atbildēt