Kad aptuveni pirms 10 gadiem internets sāka savu uzvaras gājienu un kļuva par izklaides un informācijas pieejas avotu, bija cilvēki, kas tajā saskatīja biznesa iespējas.Sabiedrībai bija vajadzīga realitātei līdzīga vieta, kur sazināties,, draudzēties un izpausties.Tāpēc radās tādi sociālie tīkli kā, piemēram - ''Facebook.com'',''Myspace.com'' un ''Draugiem.lv''
Sāk ar kreklu apdruku.
Neilgi pēc tam kad dienas gaismu ieraudzīja slavenākās pulcēšanās vietas internetā - ''Facebook.com'',''Myspace.com'', latvietim Laurim Libertam, kurš tolaik nodarbojās ar kreklu apdrukas biznesu, radās laba ideja.Lauris iedomājās par sociālā tīkla izveidi, ar kura palīdzību varētuu pārdot vairāk kreklu.Ideju par tīkla izveidi viņš pastāstija saviem tuvākajiem cilvēkiem.Saņēmis uzmundrinājumus, viņš ķērās pie darba, lai vienuviet sapulcētu vismaz 10 tūkstošu cilvēku.
Pieaugušā popularitāte.
Cilvēki sāka izrādīt aizvien lielāku interesi par jauno portālu, kurā sastapt sen nesatiktus vai sen iepazītus ļaudis.Pēc pirmā portāla ''Draugiem.lv'' pastāvēšanas gada reģistrēto lietotāju skaits bija strauji pieaudzis un interese pat nedomāja apsīkt.Daudzi runāja un strīdējās, dievināja uun neieredzēja ''Draugus'', ta4u nebija neviena, kas par jaunisveidoto portālu būtu vienaldzīgs.tajā varēja sazināties ar citiem, publicēt fotogrāfijas un darīt vēl daudz ko citu.Tas nodrošināja gandrīz pilnvērtīgu saziņu, pašam paliekot ērtajā mājas krēsla.
Kas?Ko?Kad?Cikos?
2010.gada nogalē ''Draugiem.lv'' bija reģistrējušies jau 1,14 miljoni jeb 57 % Latvijas iedzīvotāju.Salīzinājumam:tajā pašā gadā ''Facebook.com'' bija reģistrējušies vairāk kā 500 miljonu cilvēku, no kuriem tikai 30% lietotāju mīt portāla dzimtenē Amerikā.Vissaktīvākais ''Draugiem.lv'' izmantošanas laiks ir no plks. 18 - 20 vakarā, bet naktī ap plkst. 3 - 4 lietotāju skaits ir vien daži tūkstoši..Maximālais cilvēku skaits, kas vienlaikus kas, bijuši tiešsaistē, ir 70 tūkstoši.Visvairāk lietotāju ir vecumā no 18 līdz 25 gadiem.Biežākās darbības portālā ir vēstuļu lasīšana un galeriju aplūkošana.Pērn tika radīts vairāk nekā 603 miljonu satura vienību - nosūtītas vēstules, ievietotas bildes un video.
Draugiem.lv
*2004 gada 24.martā radīja Lauris Liberts.
*1147657 aktīvi lietotāji
*500 tūkstošu lietotāji ienāk portālā katru dienu.
*Mēnesī portālu apmeklē ap 800 tūkstošiem lietotāju.
*Mūziķu profilus izveidojuši arī Raimonds Pauls un ''Prāta vētra''
*30 darbinieku.
Facebook.com
*2004 gada 4.februārī radīja Marks Cukerbergs.
*Vairāk nekā 500 miljonu aktīvu lietotāju.
*Reģistrēšanās no 13 gadu vecuma.
*Vidējais draugu skaits lietotājam:130
*Aptuveni 70% lietotāju mīt ārpus ASV
*Vairāk nekā 1700 darbinieku.
Myspace.com
*2003.gada augustā radīja Kriss Devolfs un Toms Andersons
*66 miljoni aktīvu lietotāju
*Reģistrēšanās no 13 gadu vecuma
*Vairāk nekā 4 miljardi lapu apmeklējumu mēnesī.
*Ap 100 darbinieku.