1;2. Lidmašīnas smaguma centrs nekad nav spārna vidū, bet gan maksimāli tuvu spārna spiediena centram. Arī putnam ir tieši tāpat.
Ja smaguma centrs ir aizmugurē, tad lielākoties nekādus "backflipus" lidmašīna netaisītu, bet visbiežāk vienkārši, ātri un efektīvi iekristu grīstē. Šajā gadījumā lidmašīna no grīstes var būt arī "neizdabūjama".
4. Gaisa plūsma tikpat nedaudz "paklūp" un virpuļi veidojas tik un tā. Vienkārši runājot spārna profils nodrošina gaisa spiedienu starpību zem spārna un virs spārna - zem spārna spiediens ir lielāks, bet virs spārna mazāks. Lūk šī te spiedienu starpība arī tur lidmašīnu gaisā.
5. Pagriešanos pa labi un kreisi patiešām nodrošina ķīlis (vertikālais stabilizators), taču tā vadības plākšņi nav pievienoti lidmašīnas stūrei, bet pedāļiem. Stūre nodrošina eleronu un horizontālā stabilizatora vadības plākšņu (agsuma stūres) vadību.
7. Eleronus neizmanto kā gaisa bremzi. Daļēji kā gaisa bremzi izmanto aizplākšņus, bet eleronus dažķārt izmanto kā aizplākšņu papildinājumu, retāk aizplākšnu vietā. Aizplākšņi protams nedaudz bremzē lidmašīnu, taču to uzdevums ir nodrošināt stabilu lidojumu ar mazāku ātrumu. Kā gaisa bremzes tiek izmatoti interceptori, saukti arī par spoleriem..