local-stats-pixel

Kā 9 lielākās pasaules kompānijas tika pie saviem nosaukumiem1

115 1

Vai esi kādreiz aizdomājies - kā mūsdienu populārās kompānijas ir tikušas pie saviem nosaukumiem? Pateicoties panākumiem un popularitātei, šie nosaukumi tagad ir pazīstami un zināmi teju ikvienam. Taču aiz katra no tiem slēpjas kāda reāla nozīme. Rakstā uzzināsi, kā dažas lielākās pasaules tehnoloģiju kompānijas ir tikuši pie saviem nosaukumiem un ko tie reāli nozīmē.

Google
Interneta gigants savu nosaukumu aizņēmās no vārda "googol", kas ir matemātisks termins, ar kuru apzīmē lielu skaitli 1 un kam seko 100 nulles.

Amazon
Kā stāsta Amazon boss Džefs Bezos (Jeff Bezos), tad viņš savu kompāniju vēlējās nosaukt ar burtu, kas sākas ar A, jo tas alfabētā ir pirmais burts. Turklāt viņš domāja ka pasaules lielākā upe, kas līdzinās viņa nosaukumam (Amazone) - palīdzēs nest lielākus panākumus biznesā.

Skype
Sākotnējais nosaukums bija "Skye Peer-to-Peer", kuru nomainīja uz "Skyper", un no kā vēlāk cēlās mums labi zināms nosaukums - "Skype".

Yahoo
Yahoo ir saīsinājums no "Yet Another Hierarchical Officious Oracle", kā arī to apraksta kā izdomātu sugu: rupju, trokšņainu un vardarbīgu Džonatana Svifta (Jonathan Swift) romānā "Gulliver's Travels".

BlackBerry
Šis nosaukums tika ieviests jau 1999.gadā, jo kompānijas ierīces taustiņi līdzinājās augļiem.

Oracle
Oracle nosaukums sākotnēji startēja kā kods projektam - pie kā strādāja Larijs Elisons (Larry Elisson) un Bobs Ots (Bob Oats), kompānijas priekš CIA dibinātāji. Tā bija datu bāze, kurai vajadzēja sniegt atbildi uz jebkādu jautājumu.

Canon
Oriģināli to sauca par "Kwanon" - budistu sievietes vārdā Kvanona. Taču vēlāk uzņēmums mainīja nosaukumu uz Canon ,1935.gadā, pievēršot lielāku uzmanību pasaulei.

115 1 1 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://datuve.lv
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 1

0/2000

Gaidam 2. Daļu  emotion 

1 0 atbildēt