local-stats-pixel

BTM – ātrākais veids, kā reorganizēt satiksmi uz ceļiem!6

460 1

Kad tiek būvēti tilti un tuneļi to izstrādātāji cenšas paredzēt kā nākotnē mainīsies satiksmes intensitāte, taču kā novērojumi rāda, tad vairumā gadījumu mašīnu skaits pārsniedz visas prognozes un tas noved pie sastrēgumiem. Tāpēc šeit parādas satiksmes optimizācija, piemēram, iedomāsimies tiltu kuram katrā virzienā ir divas joslas, bet mēs redzam to, ka no rīta tikai vienā virzienā veidojās sastrēgumi , otras divas joslas ir relatīvi tukšas. Līdzīgi ir vakarā, tikai tad sastrēgumi veidojās pretējā virziena, bet tas joslas kurās no rīta valdīja sastrēgums ir relatīvi tukšas. Šeit parasti ievieš vienkāršu risinājumu, atveram tai virzienā kurā rodas sastrēgumi trīs joslas, bet tai virzienā kurā bija relatīvi maz mašīnu, atstājam tikai vienu joslu.

Reklāma
460 1 6 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 6

0/2000

No sākuma vajadzētu salabot Latvijas fantastiskos asfalta un grants ceļus, un tikai pēctam var domāt par šāda tipa tehnoloģijām emotion 

19 0 atbildēt

Latvijā šādi 'kluči' noderētu. Tie neļautu visādiem lielceļu rallistiem neprasmīgi veikt apdzīšanas manevrus.

13 1 atbildēt

A kas reversā josla atcelta?

8 0 atbildēt

Interesanti.   emotion  

0 0 atbildēt

Vai ari buvet plataku celu, tad sitads nebus vajadzigs.

2 3 atbildēt