31.Citējot "Zetenic Cosmogeny" Tomas Vinšips (Thomas Winship) norāda: " Ļaujiet fantāzijai vaļu un iztēlojieties, kādam gan gaisam būtu jābūt piepūlei, tam ne tikai jācirkulē pāri debesīm, bet to ir arī piesaistījis savai kustībai milzu, 8000 jūdzes apkārtmērā, sfērisks ķermenis, kurš griežas ar ātrumu 1000 jūdzes stundā, un kurš traucas cauri visumam ar ātrumu 65000 jūdzes stundā? Tad nu padomājiet, vai pēc šī pieņēmuma spriežot uz šāda globusa tā iemītniekiem maz mati turētos pie galvas? Ja Zeme rotē ap savu asi ar neiedomājamām 1000 jūdzēm stundā, šāda milzu masa pilnīgi noteikti telpā ko tā aizņem kosmosā radītu milzīgu vēju. Vējš pūstu vienā virzienā un visam, kā piemēram, mākoņiem, kuri atrodas rotējošās "sfēras ietekmē" arī būtu jādodas tajā pat virzienā. Fakts, kas pierāda, ka Zeme ir nekustīga ir pūķa lidināšana."
32. Ja "gravitāte" ik tiešām ir tik spēcīga, lai noturētu pasaules okeānus, ēkas, cilvēkus un atmosfēru klāt pie strauji rotējošas bumbas virsmas, tad kā ir iespējams, ka tā pati "gravitāte" spēj būt arī vienlaicīgi tik vāja, lai atļautu maziem kukaiņiem, putniem un lidmašīnām nenovārgušiem, brīvi pacelties un pārvietoties jebkurā virzienā.
33. Ja "gravitātes" veidotais spēks patiesi būtu tik spēcīgs, lai izliektu tik masīvus okeānu plašumus ap globusa formas Zemi, tad tādiem ūdeņiem, kas tiek pievilkti un noturēti ar tādu spēku, zivis un citas radības nespētu peldēt cauri.
34. Kuģu kapteiņiem, navigējot jūras lielās distancēs, nekad nav bijis vajadzīgs ņemt vērā itkā esošo faktoru - Zemes izliekumu. Abos kuģošanas veidos "Plane sailing" un "Great Circle sailing) populārākajās navigēšanas metodēs, izmanto plaknes, nevis sfērisko trigonometriju, visus aprēķinus veicot pamatojoties uz faktu, ka Zeme ir perfekti plakana. Ja Zeme patiesi būtu sfēra, tad vadoties pēc šī pieņēmuma rastos pastāvīgas kļūdas aprēķinos. Kā teorijā, tā praksē "Plane sailing" kuģošanas veids ir pierādījies perfekti precīzs jau tūkstošiem gadu. Lai vai kā, plaknes trigonometrija ir atkal un atkal pierādījusies precīzāka par sfērisko trigonometriju nosakot distances okeānos.
35. Ja Zeme patiesi būtu globuss, tad katrai platuma līnijai no ekvatora virzienā uz Dienvidiem būtu jākļūst arvien īsākai un īsākai. Taču tā kā Zeme ir līdzena plakne, tad katra platuma līnija no ekvatora virzienā uz Dienvidiem kļūst arvien garāka un garāka. Patiesībā ir tā, ka daudzi kuģu kapteiņi navigējot uz Dienvidiem savus kuģus, balstoties uz globusa teoriju, attapās pie milzīgu kļūdainu aprēķinu apmēriem un jo tālāk uz Dienvidiem ceļojums tika veikts, jo lielākus apmērus šīs kļūdas pieņēma, kas tikai vēl vairāk pierāda faktu, ka Zeme nav bumba.
36. Kapteiņa Džeimsa Klārka Rossa (James Clark Ross) ceļojumu laikā apkārt Antarktikai, viņš bieži savis žurnālos ir paudis savu apjukumu par to cik daudz reizes dienā viņi bija novirzījušies no kursa par vidēji 12 - 16 jūdzēm un jo tālāk uz Dienvidiem kuģis virzījās, jo lielāka šī nobīde kļuva, pat līdz 29 jūdzēm.
37. Leitnants Čārlzs Vilkss (Charles Wilkes - amerikāņu flotes virsnieks, polārpētnieks un jūrasbraucējs) no 1838. gada līdz 1842. gadam vadīja Amerikas Savienoto valstu izpētes ekspedīciju uz Antarktiku un arī viņa žurnālos ir minētas šīs nepārtrauktās nobīdes no kursa, dažreiz pat vairāk kā 20 jūdzes mazāk kā 18 stundās.
37. Leitnants Čārlzs Vilkss (Charles Wilkes - amerikāņu flotes virsnieks, polārpētnieks un jūrasbraucējs) no 1838. gada līdz 1842. gadam vadīja Amerikas Savienoto valstu izpētes ekspedīciju uz Antarktiku un arī viņa žurnālos ir minētas šīs nepārtrauktās nobīdes no kursa, dažreiz pat vairāk kā 20 jūdzes mazāk kā 18 stundās.
38. Citējot Godājamo Tomasu Milneru (Thomas Milner): " Dienvidu puslodē navigatori ceļā uz Indiju bieži vien ved kuģus uz austrumiem no Cape Town (pilsēta D-Āfrikā), lai gan tie plānoja doties uz rietumiem, un beigās tie bija izskaloti pie Āfrikas krastiem, kuri, pēc viņu aprēķiniem, atradās viņiem aiz muguras. Šī neveiksme atgadījās 1845. gadā,kuģojot ar lielisko fregati vārdā Chalenger. Kā tas nākas, ka Viņa Majestātes Kuģis "iekarotājs" varēja apmaldīties? Kā gan tik daudzi citi cēli kuģi perfekti stabili, nokomplektēti ar perfektu apkalpi, perfekti navigēti ir cietuši katastrofās, ne jau tikai tumsā vai miglā, bet skaidrā, pie tam gaišā dienas laikā - šajā gadījumā pret krastu, bet citos arī pret zemūdens akmeņiem - no tā, ka "kļūdījušies aprēķinos"? " Atbilde ir vienkārša. Zeme nav bumba.
39. Distanču mērījumi, kas ņemti no Austrāliešu rokasgrāmatas un kataloga priekš pārvadātājiem, kuģotājiem un importētājiem “The Australian Handbook, Almanack, Shippers’ and Importers’ Directory” liecina par to, ka taisnā līnijā attālums no Sidnejas un Nelsonas (Nelson) ir 1550 angļu jūdzes. Viņu sniegtie garuma grādi ir 22 grādi 2'14. Šājā gadījumā sanāk, ja 22 grādi 2'14, no kopējajiem 360 grādiem, ir 1550 jūdzes, tad kopējais apkārtmērs sanāktu 25 128 jūdzes. Kas ir ne tikai lielāks par Zemes"lodes" ekvatora apkārtmēru, bet, ņemot vērā šīs proporcijas, arī no Sidnejas dienvidu platums uz globusa sanāk par 4262 jūdzes lielāks kā tam būtu jābūt, ņemot vērā šīs proporcijas.
40. No Cape Horn (Cabo de Hornos Rags Dienvidamerikā) līdz Port Philip Melnburnā (osta Austrālijas dienvidos) ir 10 500 jūdzes, jeb 143 garuma grādu liels attālums. Pieliekot klāt atlikušos grādus no kopējajiem 360 grādiem, kopējais attālums sanāk 26 430 jūdzes apkārt tieši šim platumam, kurš ir vairāk kā 1500 jūdzes platāks par to kādam patiesībā būtu jābūt Zemes apkārtmēram ap ekvatoru, un kurš ir vēl vairāku tūkstošu jūdžu platāks kā tam vajadzētu būt Dienvidu platuma grādos.
41. Līdzīgi aprēķini ir veikti no "Cape of Good Hope", kas atrodas Dienvidāfrikā līdz Melnburnai (Melbourne) Austrālijā parastie 35.5 dienvidu platuma grādi, arī veido figūru ar vairāk kā 25 000 jūdzēm apkārtmērā, kas atkal ir vai nu vienāds vai pārsniedz to lielāko apkārtmēru kādam būtu jābūt Zemei ap ekvatoru. Aprēķini no Sidnejas Austrālijā līdz Velingtonai (Wellington) Jaunzēlandē parastajos 37.5 dienvidu platuma grādos, joprojām aptuveno apkārtnēru sniedz lielāku par 25 000 jūdzēm!!! Atsaucoties uz Zemes"lodes" teoriju, Zemes apkārtmēram 37.5 dienvidu platuma grādos būtu jābūt tikai 19 757 angļu jūdzes lielam, gandrīz 6 tūkstošus jūdzes mazākam nekā parāda praktiskie mērījumi.
Reklāma
42. Zemes"lodes" modelī Antarktika ir ledus kontinents, kurš noklājis bumbas apakšu no 78 dienvidu platuma grādiem līdz 90, un tādēļ tas nav vairāk par 12 000 jūdzēm apkārtmērā. Daudzi no pirmajiem pasaules apceļotājiem kā, piemēram, Džeims Kuks un Džeimss Klārks Ross, centās apceļot apkārt Antarktikai un tas viņiem prasīja 3 - 4 gadus aprinķojot tai apkārt 50 - 60 tūkstošus jūdzes. Arī britu kuģis "Challenger" neprecīzi tomēr pilnībā apceļoja apkārt Antarktikai šķērsojot 69 000 jūdzes. Šie attālumi pilnīgi neatbilst globusa modelim.
43. Ja Zemei būtu bumbas forma, tad ir daži tādi lidojumi, kuriem īsākais un ātrākais ceļš līdz galamērķim būtu šķērsojot Antarktiku, piemēram no Santiago Čīlē līdz Sidnejai Austrālijā. Tā vietā lai lidotu pa īsāko ceļu taisnā līnijā pāri Antarktikai, visi šāda veida gaisa kuģi nelido pat Antarktikas tuvumā, kā attaisnojumu minot augstās temperatūras, kurās lidmašīnai ir par aukstu! Ņemot vērā faktu, ka ir daudz tādu lidojumu ar īsāko ceļu no/uz/pāri Antarktikai un Nasa apgalvo, ka viņiem ir tehnoloģija, kura viņus pasargā no daudz aukstākiem (un daudz karstākiem) apstākļiem kādus vispār uz Zemes pat nevar sastapt, tad šis attaisnojums ir tikai attaisnojums un šādu lidojumu nav tikai tāpēc, ka tie nemaz nav iespējami.
44. Ja Zeme patiesi būtu sfēriska lode un Antarktika būtu pārāk auksta, lai tai lidotu pāri, tad vienīgais loģiskais maršruts Dienvidu puslodē, pa kuru lidot no Sidnejas uz Santiago būtu taisni pāri Klusajam okeānam. Degvielas uzpildi būtu iespējams veikt Jaunzēlandē vai nepieciešamības gadījumā citās Dienvidu puslodes pieturvietās, kuras atrodas pa ceļam. Lai vai kā, patiesībā Santiago - Sidneja reisu laikā lidmašīnas savos maršrutos veic ceļu pat uz Ziemeļu puslodi, lai nosēstos pieturvietās LAX lidostā un citās Ziemeļamerikas lidostās, pirms atkal dodas atpakaļ uz Dienvidu puslodi, lai turpinātu savu maršrutu. Šādi apkārtceļi ir pilnīgi neloģiski uz globusa modeļa, taču uz plakanas zemes modeļa tie veido tikpat kā taisnas līnijas.
Reklāma
45. Uz Zemes"lodes" no Johannesburgas Āfrikā līdz Pērtai Austrālijā vajadzētu būt taisnam lidojumam pāri Indijas okeānam ar ērtām degvielas uzpildes vietām Maurīcijā vai Madagaskarā. Taču reālajā dzīvē, vairums lidojumu no Johannesburgas uz Pērtu, nesaprotamu iemeslu dēļ, piezemējas Dubaijā, Honkongā vai Malaizijā, kas ir pilnīgi neloģiski uz lodveida Zemes modeļa, bet pilnīgi loģiski, kad šis maršruts tiek attēlots uz plakanā Zemes modeļa.
46. Uz Zemes"lodes" no Keiptaunas D-Āfrikā uz Buenosairesu Argentīnā loģiski būtu lidot taisnā ceļā pa platuma līniju pāri Atlantijas okeānam, bet tā vietā visi lidojumi pa ceļam piestāj daudzviet Ziemeļu puslodē pirms nonāk galapunktā, sākot ar Londonu, Turciju un pat Dubaijā. Un vēlreiz šie lidojumi šķiet pilnīgi neloģiski uz globusa, taču pilnībā saprotami kad atzīmēti uz plakanās Zemes kartes.
Un dzelzceļiem, protams, ka neņem vērā, materiāli nav absolīti neelastīgi, kas tiek izmantoti dzelzceļu būvniecībā. Rēķināt nolieci, kur tas nav vajadzīgs, būtu muļķīgi.
NASA ir liels milzīgs fake, un ja mēnesim var redzēt cauri zvaigznes, tad kāds sakars ar to ka kāds ir nolaidies uz mēness, (apollo13) meloja un nasa līdz šim brīdim melo. Viss tas ir teātris, lai maldinātu cilvēkus.
Plus kultūrvēsture un svētie raksti kas ir senāki par visu pierāda un daudzās tēzēs visur ir minēts, ka pasaule ir plaknes formā. Un tad mistiski 18.gs sākās vēstures pārrakstīšana. Jo kur paliek vecā vēsture pirms 18.gs. tā tika noskalota podā, ar visu patiesību.
anonīmajam - jurīt - pabeidz tak reiz skolu, un neej vairs uz to plangalvju sektu !
Bet vispār - apturiet Zemi, es gribu izkāpt !
Šitāds analfabētisms 21.gs !!! Vēl jau pastāv versija - tas ir kāds sociāls eksperiments, lai izpētītu cik degradējusies ir cilvēce un kādas atklātas muļļkibas var ieborēt cilvēkiem.