local-stats-pixel fb-conv-api

Boeing 787 Dreamliner1

13 1
ASV aviācijas ražotājs Boeing ir izcēlis gaismā savu jaunāko veikumu – 787 Dreamliner.

787 ir kompānijas jaunākais modelis kopš 1995. gada, kad debesis iepazina 777.

Svētdiena par Dreamliner atklāšanas dienu tika izraudzīta tieši īpašā datuma dēļ - 07/08/07. Atklāšanas ceremonija norisinājās Everetā, Vašingtonas štatā, ASV.

Kas tad padara šo aviolaineri tik neatkārtojamu? Pirmkārt jau tas, ka šis lidaparāts patlaban ir vienīgais lielizmēra pasažieru aviolaineris, kuram 50% no visas struktūras (arī fizelāža un spārni) ir izgatavoti no oglekļa šķiedras kompozītmateriāliem. Pierastais alumīnijs ir atbīdīts otrajā vietā un veido tikai 20% no visas lidmašīnas. Tāpat arī titāns un tērauds vairs neveido būtisku daļu – tikai attiecīgi 15% un 10%. Tādejādi tas padara 787 par videi draudzīgāko aviolaineri pasaulē.
Kompozītmateriāli arī padara 787 vieglāku un daudz izturīgāku, nekā to jebkad ir spējis alumīnijs.
Loģiski, ka tādejādi Dreamliner nebūs vajadzīgi tik gari ieskriešanās ceļi, kādus izmanto pārējie Boeing ģimenes pārstāvji.

Ja runājam par kompozītmateriālu priekšrocībām, tad arī noteikti jāpiemin gaisa kvalitātes uzlabošanās lidmašīnas iekšienē, proti, līdz ar šī materiāla klātbūtni gaiss kļūs mitrāks un garo pārlidojumu pasažieriem pieņemamāks.

Vēl viens liels pluss ir Dreamliner salīdzinoši mazā apetīte, proti, tas patērē par 20% mazāk degvielas un līdz ar to saražo arī par 20% mazāk CO2.

787 ir izvēlēti Rolls-Royce Trent 1000 un General Electric GEnx dzinēji, kas aviolainerim ļaus attīstīt ātrumu līdz 0,85 mahiem jeb 903km/h.

Uzskata, ka līdz ar zemajām izmaksām lidošana kļūs lētāka un pieaugs lidot gribētāju skaits.

Boeing jau ir saņēmuši vairāk nekā 600 pasūtījumus no 45 aviopārvadājumu kompānijām no visas pasaules. Tieši vakar, pēc svinīgās atklāšanas, divas aviokompānijas Air Berlin un Kuwaiti kopskaitā ar 77 pasūtītiem lidaparātiem pievienojās Boeing jaunā izstrādājuma fanu pulciņam, kas nu pieaudzis līdz 47 lidkompānijām.

Boeing plāno izlaist trīs dažādus 787 modeļus. Pirmais - 787-8 būs spējīgs uzņemt no 210 līdz 250 pasažieriem un lidot līdz 15,125km augstumam, 787-9 versijas spēkos būs 240 līdz 290 pasažieru uzņemšana un pacelšanās līdz 15,770km augstumam, modelis 787-3 paredzēts 290 līdz 330 pasažieriem un spējīgs apcelties līdz 10,460km atzīmei.

Aviolainera cena atkarībā no modeļa svārstās no 146 līdz 200 miljoniem ASV dolāru.
Reklāma
Reklāma
Reklāma
13 1 1 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 1

0/2000
Sveiks Droši vien esi saskaries jau ar pelnu interneta,luk piedavaju tev realu iespeju nopelnit,jo šis ir vienigais saits no kura esmu reali sanemusi naudu,nav nekadi alertpayi vai paypal parskaita visu uz bankas kontu. Atcereis to,kad jaspaida atsveiviski pa vienai reklamai ,nevis visas reize Bet protams pelnu tu sev pats nosaki,jo pirmoreizi iejot saita par spaidišanu neko daudz nenopelnisi,ir aktivi katru dienu jaspaida reklamas. Nav jau gruti diena apskatit reklamas , saukt lietotajus , par kuriem tu sanjem realu naudu. To laiku ko pavadi pie interneta izmanto lietderigi Ta ka registrejies: http://www.naudina.lv/index.php?ref=jackson
0 1 atbildēt