Atšķirībā no piederības vienam vai otram subkultūras novirzienam, gotu drēbes var atšķirties. Vispopulārākās sieviešu drēbes ir korsetes, pieguļoši uzroceņi un gari svārki (līdz zemei). Vēl izplatīts ir drēbes līdzīgas viduslaikos – platas piedurknes, ādas drēbes. Augsti šņorēti zābaki („armijnieki”), zābaki uz augstas platformas vai arī citi „neformāli” apavi („New Rock”, „Swear”).
Gan meitenēm, gan puišiem ir raksturīgi nēsāt garus matus, kas ir nokrāsoti melnā krāsā. Sejai piešķir „līķa” bālumu ar grima palīdzību, acis krāso melnas.
Kā aksesuāri ir populāri dzelkšņainas kaklasiksnas vai rokassprādzes, kontaktlēcas (parasti ir nedabiskā krāsā, īpaši populāras ir melnas un baltas kontaktlēcas) un citi aksesuāri okulistikas tematikā.
Elegants gotu aristokrāts – vīrieša tēls, kas gotu subkultūrā ir kultivēts. Stilizēts kā Viktorijas laikmeta augstmanis ar vampīriskām nosliecēm un post-panka ekstravaganci – gari melni mati, bāla seja, krāsotas acis. Tādam tēlam ideāls skaitās tievs, anoreksīgs ķermenis.
Raksturīgākie gotiskās modes elementi: • jebkas melns, balts vai jebkuras tumšas krāsas kā tumši zila un tumši sarkana, kas arī ir populāras, bet ne tik ļoti izplatītas;
• sudraba aksesuāri (visbiežāk ar okultisku simboliku);
• sejas bālums – tik populārs tāpēc, ka daži goti grib izskatīties kā miruši, vai arī viņi grib iemiesot sevī Viktorijas laikmeta estētiku, kas uzskata, ka ādas bālums ir cildenuma pazīme, varbūt arī tāpēc, ka uzskata, ka sauļošanās izraisa ādas vēzi.
Vispār bālumu goti uzskata par daudz estētiskāku nekā iedegumu;
• krāsoti mati - parasti melni, ļoti gaiši izbalināti, sarkani vai rudi;
• melnbalts meikaps, visbiežāk – balts pamats, melna lūpu krāsa, melnas acu ēnas;
• ļoti tievas, izraustītas vai noskūtas un uzzīmētas uzacis;
• verdzīga un fetiša stila drēbes – no ādas, lateksa un gumijas, dažādas korsetes;
• samta izstrādājumi;
• dzejnieka krekli – daži volāni ap piedurkni, apkakli un priekšpusē (parasti tie ir balti);
• kaklarota – suņa siksna ar dzelkšņiem (spaikiem), vergu apkakle vai samta lente, kas ir aptīta ap kaklu;
• pentagramma – tā ir piecu staru zvaigzne ar apli tai apkārt – pagāna simbols ugunij, zemei, gaisam, ūdenim, garam. Pentagramma parasti asociējas ar sātanismu, tāpēc goti mēdz vilkt pentagrammu, lai šokētu cilvēkus vai arī tā ir daļa no viņu teatrālā sātanisma;
• operas stila apmetņi un mantijas;
• gari operas stila cimdi no samta, lateksa vai atlasa;
• krusti (kristiešu simbolika);
• tīkliņveida zeķubikses vai krekli;
• strīpainas melnbaltas zeķubikses;
• ķēdes (parasti izmanto kā jostu, kaklarotu, rokassprādzi);
• dzelkšņi, parasti piestiprināti pie ādas jakas, apkakles, jostas vai rokassprādzes;
• tetovējumi;
• pīrsingi - parasti to ir ne tik pārmērīgi daudz kā pankiem. Vispopulārākie ir mēlē, degunā, lūpā;
• daudzi goti cenšas līdzināties:
• Robertam Smitam (Robert Smith) no „The Cure” – uzkasīti melni mati, izplūdusi sarkana lūpu krāsa un melnas acu ēnas;
• Sjūzijai Sjū (Siouxsie Siox) no „Siouxsie & The Banshees” – īsi melni uzkasīti mati un grims uzklāts precīzi ļoti asos leņķos;
• Nāve (Death) – komiksu žurnāla „Sandman” varonis – melnas acu ēnas, sakasīti melni mati, vienmēr uzvilkts anks;
• Ērikam Dravenam (Eric Draven), filmas un komiksu žurnāla „The Crow” varonis, - bāla seja ar melnām vertikālām līnijām uzzīmētām virs un zem acs, melna lūpukrāsa, kas ir uzkrāsota, pagarinot lūpu kaktiņus, veidojot pagarinātu smaidu, melns šineļveida mētelis;
• Andrejs Eldrihs (Andrew Eldrich) no „The Sisters Of Mercy” – vienmēr uzvilcis saulesbrilles, īsi, pielaizīti mati, ādas bikses un ādas jaka ar atvērtu kreklu;
• Bettija Peidža (Bettie Page) – 50-to gadu – gari viļņaini melni mati ar īsākiem matiem priekšā, mazliet lokotiem galā, ļoti tievas uzzīmētas uzacis un tumši sarkana lūpukrāsa;
• vampīra prototips – populārākie tēla ietekmētāji: Lestāts (Lestat) vai Luis (Louis) no Annijas Raisas (Anne Rice) romāna „Vampīrs Lestāts” (The Vampire Lestat) un „Intervija ar Vampīru” (Interview with the Vampire) vai „Drakula” (Dracula). Vampīra tēla izskats sevī ietver Viktorijas laikmeta estētiku: sīki izstrādāti mati, krekli ar volāniem, operas apmetņi, korsetes, vestes, gari svārki. Panku prototips – saplēstas bikses, ķēdes un dzelkšņi, ādas jaka, uzkasīti mati, izaicinoša attieksme. Emocionāli mākslinieka prototips – viss apģērbs ir melns, varbūt mazliet bītnisks, vienmēr uzvilktas saulesbrilles, varbūt berete, parasti izskatās tievs un noguris. Emocionāls mākslinieka izskats var būt mazliet avangards, bet tas nav īsti modes veids !Kiber-goti - Kiber goti – goti, kuriem ir noslieces uz kiberpanku stilu un drūmo elektronisko mūziku. Pirmais termina „kiber gots” (Cyber Goth) pielietojums ir attiecināms uz lomu spēlēm 1990. gadā. Pirmā kiber-gotiskā grupa bija „Alien Sex Fiend”. Subkultūras sākums skaitās 1997. – 1999. gads! Kiber-gotu estētika Kiber-goti kultivē kiborga un postcilvēka ideālu. Parasti viņi klausās industriālo vai post-industrialo (EBM, Dark Electro, dažreiz arī power-noise) mūziku, lasa kiberpanku literatūru un skatās anime. Kiber-goti pulcējas klubos, dzer kokteiļus, dejo, dzīvo naktsdzīvi.
Kiber-gotu izskats Spīdīgi zābaki uz augsta papēža vai platformas ar daudzām dzelzs sprādzēm. Spīdīgas (gaismu atstarojošas) pieguļošas melnas bikses, krekli ar atribūtiku un uzrakstiem, topiņi, sintētiskas žiletes uz rāvējslēdzēja, apmetņi. Dažreiz kiber-goti izmanto arī militāro stilu. Meitenēm parasti ir lateksa mini-svārki ar horizontāli strīpotām zeķubiksēm un uzroceņiem. Topiņi ar lielu izgriezumu un atsegtu vēderu. Matu krāsa kiber-gotiem parasti ir radioaktīvā krāsā (zaļā, zilā, sarkanā, violetā). Mati bieži ir sapīti „dredos”, bizītes vai matos ir iepīti vadi. Ļoti populāri ir pīrsingi – jo vairāk, jo labāk. Parasti caurdur seju visās iespējamās vietās – ausīs, degunā, lūpās, uzacīs. Kiber-gotu grims parasti ir ļoti agresīvs – arī ar radioaktīvām krāsām.