Kopsavilkums mana velosipēda mini restaurācijai.
Izlaidu vienu riņķi šodien. Viss super, iet ideāli, pašam liels prieks!
Kopsavilkums mana velosipēda mini restaurācijai.
Izlaidu vienu riņķi šodien. Viss super, iet ideāli, pašam liels prieks!
Un te arī izmaksas šim projektiņam.
Ierēķināju arī instrumentus, kurus iegādājos speciāli šī velosipēda vajadzībām.
Velosipēds - 10 GBP (13,70 Eur)
Stūres lente - 2,49 GBP (3,40 Eur)
Kabeļu gali - 1,25 GBP (1,70 Eur)
Ķedes pārbaudes instruments - 2,29 GBP (3,15 Eur)
Regulējamā uzgriežņu atslēga - 5,99 GBP (8,20 Eur)
Jaunas riepas + kameras - 13,99 GBP (19,15 Eur)
Eļļa - 1,29 GBP (1,75 Eur)
Salvetes (arī izdevumi) - 0,40 GBP (0,55 Eur)
WD-40 400ml - 4,99 GBP (6,85 Eur)
Smēre - 4,49 GBP (6,15 Eur)
Tātad kopā iztērēju 47,18 GBP jeb aptuveni 64,60 EUR
Valūtas aprēķiniem izmantoju valutas-kurss kalkulatoru.
Manuprāt nav slikti Kā šķiet jums?
Rumbas un gultņi ir okay. Pārslēdzēji slēdzās super, ar tiem viss kārtībā. Bremzes, ar laiku varētu nomainīt bremžu klučus, pārējais viss kārtībā.
Velosipēds nav ražots Francijā. Mazie vācu karodziņi nozīmē, ka ''Made in W-Germany". Ātruma slēdži un pārslēdzēji nāk no Simplex, tātad Francijas, bet reāli šis velo ražots Vācijā.
Respektīvi, tāpat kā ar Volvo, kuriem iekšā Volkswagen dzinējs, vai Opeli, kuram BMW dzinējs. To visi zin, bet neviens jau nesaka, ka Volvo ražots Vācijā un ka Opelis in Bembis
Par tiem, kabeļiem, gultņiem un ķēdi piekrītu tev, bet vēlējos pēc iespējas lētāk visu sakārtot. Nu ja noplīsis, tad mainīšu..