Ne vienmēr reklāma ir kaitinoša un bezjēdzīga. Citreiz tā ir smieklīga, dažreiz aizkustinoša. Bet ir arī gadījumi, kad tā liek mums aizdomāties par svarīgo.
Ne vienmēr reklāma ir kaitinoša un bezjēdzīga. Citreiz tā ir smieklīga, dažreiz aizkustinoša. Bet ir arī gadījumi, kad tā liek mums aizdomāties par svarīgo.
Brazīliešu reklāma, kuru izplatījusi pediatru biedrība. Radīta reklāmas aģentūrā Paim. Tā liek topošajām un jaunajām māmiņām aizdomāties par to, ko viss, ko viņas lieto uzutrā, nonāk arī mazuļa organismā.
Reklāmas aģentūra McCann radusies kampaņa, kas mudina vecākus aizdomāties - neviens nevēlas ieraudzīt savas atvases šādā neveiklā situācijā.
Teksts 1. attēlā: "Vīriešu žurnāli nepadara tevi par vīrieti"
Teksts 2. attēlā: "Bārda nepadara tevi par vīrieti"
Šīs sociālās reklāmas radušās pēc tam, kad Pēterburgā slavena reklāmista Kirila Korobkina māsa pasūdzējusies, ka vīrieši metro viņai nepiedāvā sēdvietu.
Parkos tika izlikti stendi, kuros cilvēki varēja risināt vienu no spraigākajiem strīdiem pasaulē - kurš ir labāks futbolists Ronaldu vai Messi? Ar savu činiņu tu varēji atdot balsi par savu favorītu. Un pats labākais - tas nenonāca uz zemes. Super!