Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
0
34
« 1  2  3  4 »

Jau no 1882. gada Rīgā kursē tramvaji. šajā galerijā ir apkopoti dažādi tramvaju modeļi sākot ar 1948. gadu, kad parādījās pirmais RT-48. vēlāk RT-56.

1950. gados - MTV-82 un RM-56.

1960. gados - RP-61,RM-62,RM-65,RVR-6,RP-66,RM-66,RM-67

1970. gados - RM-68 un RP-69

Izskata ziņā starp 60to un 70to gadu tramvajiem būtiskas atšķirības nav. Vēlāk daudzi modeļi tika modernizēti un uzlaboti. Sākot ar 1980. gadiem, vagonu sērijas tika pakāpeniski norakstītas un nomainītas pret jaunajiem T3 un T3M vagoniem. Pēdējie vecās sērijas vagoni tika norakstīti līdz 1991. gadam.

RT481948 gads arī šīs... Autors: TheNostalgyGodfather Rīgas vecie tramvaji 1. daļa
1.  RT-48,1948. gads. arī šīs vēsturiskās bildes autors ir Āre Olanders. Viņš ir arī uzņēmis bildes 2002. gadā, iespaidīgi, ka fotografējis vairāk, nekā 50 gadus
RT561956 gads Autors: TheNostalgyGodfather Rīgas vecie tramvaji 1. daļa
2.  RT-56,1956. gads
 Autors: TheNostalgyGodfather Rīgas vecie tramvaji 1. daļa
3.
RVR6 Autors: TheNostalgyGodfather Rīgas vecie tramvaji 1. daļa
4.  RVR-6
 Autors: TheNostalgyGodfather Rīgas vecie tramvaji 1. daļa
5.
 Autors: TheNostalgyGodfather Rīgas vecie tramvaji 1. daļa
6.
MTV82 Autors: TheNostalgyGodfather Rīgas vecie tramvaji 1. daļa
7.  MTV-82
 Autors: TheNostalgyGodfather Rīgas vecie tramvaji 1. daļa
8.
 Autors: TheNostalgyGodfather Rīgas vecie tramvaji 1. daļa
9.
 Autors: TheNostalgyGodfather Rīgas vecie tramvaji 1. daļa
10.
« 1  2  3  4 »
0
34
Citi šī autora raksti:
Lasi vēl labākos rakstus:
komentāri [2]

Lai komentētu, Tev jāreģistrējas!

Reģistrēties
vai ienāc ar:
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
DeeDeee avatars
Medaļa FledermausisMedaļa Moderatora favorītsMedaļa Seko Facebook 8000
  DeeDeee 01.06.11 19:59
0
0

50 gadu laikā tramvajs uzlabots ar vēl vienu lampu priekšā

Hedernex avatars
Medaļa KārumnieksMedaļa RecidīvistsMedaļa Kārumnieks
  Hedernex 02.06.11 01:08
0
0

šitie čimbuļi man patīk , atceros salonā bija liels dzelzs rats - bremzēm , kuru dikti gribējās pagrozīt , varētu būt ekstremālai bremzēšanai , tikai kam viņš bija jāgriež , nezinu līdz šim brīdim , var būt konduktoram . Sēdēja konduktors blakus bremžu ratam un tirgojās ar taloniņiem , kuri bija satīti palielos , šauros rullīšos . Skaistas atmiņas par seniem laikiem !