pavērojam , kādas tad ir tās šokējošākās reklāmas!
Pēdējo gadu šokējošākie reklāmas plakāti9
84
0
Šis plakāts, kurā attēlota maza meitene ar pieaugušas sievietes ķermeni bija daļa no sociālas reklāmas kampaņas, kuru iniciēja amerikāņu Asociācija aizsardzībai no varmācības ģimenē. Reklāmas mērķis bija piesaistīt sabiedrības uzmanību intīmajām attiecībām ar personām, kuras nav sasniegušas pilngadību. Uz plakāta rakstīts: „Ja, raugoties uz bērnu, jūs redzat kaut ko vairāk, tas ir amorāli”.
Kāda Dienvidāfrikas plastiskās medicīnas klīnika, savu pakalpojumu reklamēšanai izmantoja divu amerikāņu slavenību attēlus – Andzelinas Dzolijas un Parisas Hiltones, pirms tam „novecinot” tos ar „Photoshop”.
Reklāma
Brazīlijas valdības pasūtīta kampaņa, aicinot ievērot ceļu satiksmes noteikumus.
„Les Droits des Non-fumeurs” antinikotīna kampaņas posterplakāts izsauca sabiedrībā sašutuma vētru, jo reklāma faktiski pielīdzināja smēķēšanu seksuālajai verdzībai. Savukārt atklātais mājiens uz orālo seksu lika aizmirst par to, ka plakāts aicina cīnīties ar smēķēšanu.
Organizācija par humānu attieksmi pret dzīvniekiem mīl salīdzināt cilvēkus ar dzīvniekiem. Īpaši efektīvs izdevās cilvēka slepkavības salīdzinājums ar dzīvnieka nogalināšanu.
Reklāma
Jādomā, ka kompānijas „Toyota” vadība joprojām nožēlo, ka vispār nolēma laist klajā tik neviennozīmīgu reklāmu. Reklamēts tika "ekoloģiskais „Toyota Prius”, bet kā reklāmas aģentūras darbinieki pamanījās no zaļas idejas izveidot trīs drūmus plakātus, kas attēlo slepkavību, prostitūciju un laulības pārkāpšanu ar pavadošo lozungu „Nu, vismaz viņš (viņa) brauc ar Prius” – lai paliek uz viņu sirdsapziņas.