local-stats-pixel fb-conv-api

Nekad nevar ticēt reklāmai un visam, kas ir uzrakstīts7

143 1

emotion Reklāma vienmēr ir piepildīta ar saldiem solījumiem un skaļiem saukļiem. emotion

« 1  2  3  4 »
143 1 7 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 7

0/2000

Un tomēr cilvēki iekrīt... 

12 0 atbildēt

1. un 3.  un tur daži ,jau reiz ir bijuši apēsti. emotion ++

8 0 atbildēt

Tautas mānīšana +

5 0 atbildēt

true story.

pārtikas biznesā tagad ir ļoti modē šmaukšanās. Šodien ir saskarsmes kultūra - skārienjūtīgie telefoni, skārienjūtīgā maize, skārienjūtīgie augļi, piemēram, sezonas laikā zemenes, kuras pēc skata ir ok, bet reāli turās kopā uz miziņu, skarienjūtīgie dārzeņi, it sevišķi tomāti, utt. Ja nepieskarsies, dabūsi s,ū.d.u. 

vakar labi ierēcu par ēst gatavošanas raidījumiņu:

čainīzeru pavārs uzsveroši pasaka - pērciet gaļu, kura nav piešpricēta ar ūdeni. Jo pēc sagriešanas viss ūdens iztecēs un gaļa būs par 40-50% mazāk. Pie mums arī var dabūt lielveikalos ar ūdeni piešpricētas vistas, pīles, it sevišķi, ja ir iepakotas vakumā, lai tas ūdens netek laukā.

5 0 atbildēt

 emotion 

5 2 atbildēt

Kurs mulkis perk tadus pusfabrikatus?

3 0 atbildēt

 emotion 

4 2 atbildēt