Nevērtējiet grāmatu pēc vāka un neizdariet pieņēmumus par produktu un tā daudzumu, pamatojoties uz tā iepakojumu.
Daži uzņēmumi ir vienkārši nekaunīgi, kad runa ir par iepakojuma dizainu, kas smalki maldina patērētājus.
Nevērtējiet grāmatu pēc vāka un neizdariet pieņēmumus par produktu un tā daudzumu, pamatojoties uz tā iepakojumu.
Daži uzņēmumi ir vienkārši nekaunīgi, kad runa ir par iepakojuma dizainu, kas smalki maldina patērētājus.
Šeit ir apkopoti daži kaitinošākie un mānīgākie preču iepakojumu piemēri, ko patērētāji ir atraduši savos vietējos veikalos.
Ritini uz leju, lai redzētu, ko nevajadzētu darīt, ja vēlaties, lai jūsu uzņēmumam būtu godīga, pārredzama un ētiska uzņēmuma reputācija.
"Es gribu atgūt savu naudu"
Lai radītu ilūziju par lielu pildījuma daudzumu, ražotājs griešanas līnijai pievienoja papildu plānas pildījuma sloksnes. Bet kāds atrada laiku, lai desu un sieru sagrieztu strēmelītēs un pievienotu sviestmaizēm. Izrādās, ka šajā gadījumā darbaspēks ir lētāks par desu un sieru. 🥪
Labākais maldinošais iepakojums.
"Es noņēmu vāku, lai no pudeles izņemtu pārējo produktu, un pats produkts atradās mazā maisiņā, kas bija piestiprināts pie dozatora," rakstīja fotogrāfijas autors.
Cilvēki reti pievērš uzmanību ietilpībai, tāpēc daži negodīgi ražotāji cenšas tajā pievienot vairāk iepakojuma un mazāk produktu. Piemēram, uz šī produkta pudeles ir rakstīts, ka tajā ir tikai 15 ml 🔎
“Šokolādes vafeles, kuras nopirku pirms nedēļas, un tās, kuras nopirku šodien. Cena, protams, tāda pati."
9 vafeļu vietā jaunajā iepakojumā bildes autore gaidīja tikai 7. Taču ražotājs pievienoja rievas pirkstiem, kas ļauj ērti izvilkt vafeles no iepakojuma. 🥪
"Es nopirku šo rolli Nicas lidostā"
Lai būtu vēl nekaunīgāk, ražotājs iepakojuma iekšpusē varētu pievienot šādu uzrakstu: “Divi par viena cenu!” 🌯
Trūkstošo konfekšu rindu slēpj iepakojums.
Pilnīga krāpniecība un vienkārši smieklīgs iepakojuma daudzums astoņām konfektēm. Iedomājieties, kā ražotājs uzstāda cilvēku, kurš nopirks šo kastīti kā dāvanu un nezinās par šo maldināšanu. 🤎
Otrreiz šo šokolādi neviens nepirks.
Jūs zināt, ka jums ir problēmas, ja jūsu pielāgotās organiskās šokolādes iepakojums maksā vairāk nekā pats produkts. Un turklāt šokolāde ir daudz mazāka izmēra nekā iepakojums. Ko tik neizdarīsi, lai ievietotu vairāk reklāmas teksta.. 🍫
"Košļājamās konfektes ir nedaudz vairāk par pusi no iepakojuma garuma."
Es domāju, ka šo problēmu var pārvarēt, ieviešot nodokli par pārmērīgu iepakojumu. Jo lielāks iepakojums attiecībā pret preci, jo lielāks nodoklis. 🌈
Dezodorants veido tikai 1/3 no iepakojuma.
Tieši tāpēc nevajag brīnīties, ja tavs pretsviedru līdzeklis/dezodorants beigsies mazliet par ātru.
Es nebūtu pārsteigti, ja iepakojums maksās vairāk nekā tajā esošais produkts. 💡
“Nopirkām ļoti garšīgu desertu ar olu krēmu. Lūk, cik daudz krējuma bija katrā kruasānā."
"Kaut es varētu teikt, ka tas ir vismaz garšīgs, bet es nevaru," rakstīja fotogrāfijas autors.
Tas pat izskatās pēc parastas maizītes, nevis kruasāna. Mēs nebūtu pārsteigti, ja kaut kur uz iepakojuma būtu uzraksts: "Krēms tiek pārdots atsevišķi" 🥐