"Šobrīd patērētāji iegādājas tikai pašu nepieciešamāko - tāpat kā viņi pārtikas veikalā iet garām plauktiem, kur izliktas īsti nevajadzīgas lietas krāsainos iepakojumos, tā viņi rīkojas arī veļas veikalos," atzinuši psihologi. "Praktiskas, vienkāršas, ilgi valkājamas lietas - tās ir preces, ko izvēlas pircēji." Protams, nozīmīgu lomu pirkumu izvēlē spēlē arī preču cena. Veļas ražotājs Victoria's Secret, kas krūšturi pārdod vidēji par 50 dolāriem, atklājuši, ka pieprasījums pēc viņu produkcijas krītas, turpretim firmas, kas krūšturus tirgo par 10 - 20 dolāriem piedzīvo panākumus. "Cilvēki, kas iegādājas dārgu veļu, cer paaugstināt savu sociālo stāvokli. Viņi ilgojas valkāt to, ko parasti nesā augstākās sabiedrības pārstāvji, bet nevar to atļauties, tādēļ ieslīgst kredītsaistībās un cieš, tos atmaksājot," skaidro psihologi. Starp citu, 2007. gadā daudzas Holivudas slavenības sāka izvēlēties vienu no praktiskākajiem apakšveļas izgudrojumiem - "pantalonus". Ar šīm savulaik vecmāmiņu iecienīto veļas gabalu slavenības slēpa, piemēram, grūtniecības atstātās pēdas, kā arī apvelšanās pazīmes. Speciālisti prognozē, ka tuvākajā laikā gaidāma "pantalonu" atgriešanās daudzu sieviešu garderobēs.