Motori sagatavoti, lai liktu tos vietās, pēc apkopes. Vienu motoru ievietot ir no 1 stundas, līdz pat 8, atkarībā no sarežģītības un motora tipa.
Reklāma
Angārā var iekļūt pa šiem milzīgajiem vārtiem, kas tiek rullēti uz sāniem
Pusatvērti vārti
Pēc apkopes lidmašīna ir gatava doties ceļā. Lidmašīnu no angāra izvelk ar speciālu vilcēju
Reklāma
Kamēr lidmašīna stāv uz tās var sakrāties sniegs un ledus. Pirms lidojuma tas jānovāc, lidostā ir dažāda veida tehnika tā novākšanai, mazām lidmašīnām to dara cilvēks, lielām lidmašīnām procesu vada cilvēks, bet darbu veic šāda milzīga "roka".
Tā spēj pūst ūdeni, gaisu vai speciālu šķidrumu pret apledojumu, kas ir vislabākais, jo palīdz novērst apledošanu līdz pacelšanās brīdim.
Lidmašinai arī ir "anti-ice" funkcija, bet stāvot ar izslēgtiem motoriem tā nedarbojas un pat ja darbotos, būtu ļoti neefektīva
Reklāma
Šis process ir sarežģīts, ja šī roka peiskārtos lidmašīnas korpusam, tā varētu to ievērojami sabojāt un tas radītu milzīgus zaudējumus un aizkavētu reisu. Tādēļ šādas antenas visu laiku pārbauda vai nav kāds objekts, ta kaut kas tām pieskarās, nekavējoties visas sistēmas tiek apturētas.
Vidēji vienā reizē tiek patērēti 200 litri atledošanas šķidruma