53

 883  2

Lidojums uz Berlīni par 15eur? Lidojums uz Kanārijām par 20eur? Uz Barselonu par 10eur?

KĀ VIŅI TO DARA? KĀ TAS IR IESPĒJAMS?

Lidošana kļuva lētāka par braukšanu ar autobusu. Kā tas kļuva iespējams? Tūlīt Tev visu pastāstīšu

Komentāri 53

0/2000

Paldies. Ļoti kvalitatīvs raksts. Gaidu vēl citus rakstus no Tevis.

 14  0 atbildēt

mēģini gan atrast lētas biļetes Ziemassvētkos vai, kad bērniem sākas skolas brīvlaiks. cenas kosmosā

 8  0 atbildēt
9. iemesls - tradicionālais. Pārpārdošana. Standarta Ryanair boingā ir, emm, 32x6-3 vietas. 189, citiem vārdiem. Es ar Ryanair lidoju regulāri, tikpat regulāri redzu, ka standarta pārdoto biļešu skaits ir 189-196, ar standarta "no show" 4-8 gab. Faktiski, lētās biļetes par 12.99-19.99, ko pārdod 2 mēnešus pirms nesezonas lidojumiem ar lielu varbūtību nemaz netiks izmantotas. Tādas pērkot, esmu pats vairākas reizes iegrābies tieši kombinējot reisus, ka nākas izmest un pirkt citas. Tādēļ, ticiet vai nē, es labāk nopirkšu tiešo AirBaltic, kur esmu uzreiz galapunktā (nu, varbūt vēl papildus 3 eiro sabiedriskajam), ja cena līdz 110€, nekā kombinēšu 2 Rainerus, vai Ryanair/EasyJet/WizzAir + autobuss no nekurienes uz pilsētu par 14-15€ + sabiedriskais pa pilsētu + 45-65€ par viesnīcu, jo nākamais lidojums tikai nākamajā dienā + paika. Jo vairākas reizes tā kombinējot beigās par lidojumiem vien esmu pārmaksājis. Šajā aspektā AirBaltic gan varētu pārskatīt savu politiku mazliet un labāk savākt pilnu lidmašīnu pa lēto, nekā lidot tukšā, bet pa dārgo (kas tāpat nenosedz pat izmaksas). Piemēram, pirmdienās Brisele-Rīga. Cenas oi oi oi, pasažieri 5 gab. Kamēr Rainerim tai pašā dienā vakarā cenas nekādas un lidmašīna pilna.
 7  0 atbildēt

labs raksts  

 6  0 atbildēt
Sen tik labu rakstu nebiju redzējusi.
 4  0 atbildēt

nu nav nemaz tik letas tas ryaner un wizair un citas aviokompanijas ja salidzina ar ASV. Tur no LA un WA var aizlidot ari par 80 usd un pie kresla bus media atskaņotājs un papildus pusdienas.

Arī lidojot uz Ukrainu, par pārsteigumu sev, cena bija letāka nekā uz LV, jo pie 1uer pieskaitīja klāt nodokļus un bagāžu, tad sanāk stipri dārgāk.

Ja sanak paildo ar AeroMexico, aircanada un thomson, cenas brīžiem ir pat lētākas un ar visām extrām. Vienīgi žēl kad latviju laikam neapkalpoja kā tādu.

 4  0 atbildēt

Interesanti    

 3  0 atbildēt

  

 3  0 atbildēt

Rozetes ir ļoti vajadzīga lieta, bez tām nevar iztikt... Tāpēc jālido ar tradicionālajām aviokompānijām.  

 3  0 atbildēt
Nekad nav gadījušās tik lētas biļetes uz Eiropu, vismaz man
 2  0 atbildēt
Tradicionālās kompānijas pelna arī uz kravu. Kā tu domā, kā tās pašas vēstules nonāk no Eiropas uz Ameriku? Ekspress sūtījumi? Preces? Nu kā var pasūtīt preci USĀ un pēc 3 dienām tev to DHL pieved klāt?
 2  0 atbildēt

Labs raksts, itkā viss pašsaprotams, bet ikdienā par tādām lietām neiedomājos

 2  0 atbildēt

Lieliski. Uzzināju šo to jaunu

 2  0 atbildēt

gimme moooooooooooooooore

Raksts patika.

 2  0 atbildēt

Es nesaprotu ko citu. A kaa var but letas tradicionalas kompanijas? No eiropas uz ameriku var atrast pa 300eiro biletes. Un tur jau visas ekstras ieklautas.

 1  0 atbildēt

interesanti gan noderīgs info....

 1  0 atbildēt
Vēl viens iemesls. Pati biļetes cena ir zema, bet cik tu samaksā par prioritārām iekāpšanām, kas ir teju vai oblogāti ja vien negrobi ceļot vispār bez somas. Reģosrrētās sēdvietas, ja grib sēdēt kopā. Nododamā bagāža... tas viss veido milzīgu uzcenojumu.
 1  0 atbildēt

Paldies, feins raksts, argumentēts. Vēl viena interesanta lieta ir manipulācijas ar biļešu cenām, tas tā – idejiski citam rakstam. Runājot par Ryanair - tad tavs galvenais uzdevums ir dzīvam un sveikam sasniegt galapunktu, gluži kā 15. trolejbusā! Man kā cilvēkam ar ierobežotām kustībām vispār šobrīd šķiet ērtāk un patīkamāk plānot lidojumus un ceļojumus caur aģentūru, piemēram, pagāšgad lidojām caur Novatours uz Rodas salu https://www.novatours.lv/meklet/atputas-celojumi/griekija/herakleja ; un neskatoties uz to, ka tas bija pēdējā brīža piedāvājums, mums spēja organizēt priority pass, īpašas sēdvietas man (ar vairāk vietas kājām), kā arī grupas transfērā no/uz lidostu atradās vietas mūsu nelielai kompānijai (arī tas nebija iekļauts). Tā kā aģentūrām ir izdevīgi līgumi ar aviokompānijām un attiecīgi piekļuve labiem lidojumu dīliem, tad manuprāt dažreiz ir vērts ieskatīties viņu piedāvājumos.

 1  0 atbildēt

  

 1  0 atbildēt

tagad [man liekas] visi taču ček-in veic elektroniski, on-line....  

 1  0 atbildēt