nākamais raksts par jauniegādāto braucamo. BMW tātad tika pārdots, jo bija idejiski pabeigts un vienkārši gribējās kaut ko pamainīt. Par cik priekšpiedziņa bija bijusi, pakaļpiedziņa arī, tad loģiskais turpinājums bija apostīt gaisu pilnpiedziņu lauciņā. Svārstījos starp Subaru Impreza un Audi A6 Quattro. Lai izlēmtu izvērtēju, ko es gribēju sagaidīt no auto - lai būtu bendzīna dzinējs, vienkāršs uzbūvē, bez čupas ar elektroniku un tā sajūta, ka šitais verķis ir īstais. Šim atbilda Subārs. Apskaījos vairākus, bet neviens īsti nepatika, līdz trāpījās šis.
jauni laiki - jauni tikumi27

tātad 1994. gada Subaru Impreza GT, Stāvoklis ļoti labs, ieguldījumus neprasa. motors 2.0 turbo. 1270kg pašmasa, pilnpiedziņa.

uzlikts aluminija kapots no STI, taisnā truba ar Sebring gala bunduli. kapots un bagažnieks pārvilkts ar karbona plēvi. priekšā baltie pavarotņiki.

kad nopirku, diski bija melni matēti - tādi nepatika un pārkrāsoju uz baltiem un uzliku brizgavikus.

apakšā ir kārtīga metāla plāksne, lai pasargātu motoru

zaļais apgaismojums jau bija krietni blāvs, tāpēc saliku baltās diodes - tumsā redz un smukāk arī

arī numura apgaismojums tika advencēts

zinātniski pētnieciskos nolukos pameklējām dubļus arī. secinājums - ir cool...

Syms vadības bloks. pateicoties šai brīnumkastītei un vēl pāris sīkumiem šobrīd ir apmēram 230zs

salons no STI - ērts bez gala.. vienīga ekstra - kondicionieris..

atnāca paciņa no ķīnas - Apexi turbo taimers - sīkums bet patīkami