Izmēģinot šo auto starptautiskajā testa braucienā, What Car? eksperti nonāca pie slēdziena, ka komplektā ar pastāvīgo pilnpiedziņu un paaugstināto klīrensu tas ir pietiekoši izturīgs, lai rādītu brīnumus dubļu trasēs. Taču tā īstās mājas tomēr ir asfalta segums, kur nevainojamais gaitas komforts ļauj neiespringstot veikt garākus braucienus.What Car? testētajam auto bija laminēti sānu stikli, tāpēc nav brīnums, ka trokšņu līmenis salonā bija zems. Balstiekārtas un riepu radītie trokšņi praktiski nav dzirdami, taču dīzeļdzinējs ne tuvu nav tik kluss kā Francijas un Vācijas konkurentu pēdējie ražojumi. Toties tas ir gandrīz uz pusi ekonomiskāks nekā 3,0 litru turbo dzinējs, kas pieejams tikai ar automātisko pārnesumkārbu.
Salonā valda kvalitātes aura - kārtīgi visu aptaustot, rodas pārliecība, ka šis Volvo spējīgs izturēt pat diezgan skarbu un nevērīgu attieksmi. Daudzi mehāniskie komponenti ir aizgūti no citām šī koncerna automašīnām, kas nozīmē, ka tiem vajadzētu būt uzticamiem.
Drošības aprīkojums ir tradicionāli plašs, tutrklāt tajā ietilpst arī tas, ko Volvo nosaukuši par City Safety automātiskās bremzēšanas sistēmu, proti, sensori vējstiklā laikus ierauga, ka iespējama sadursme un aktivizē skaņas signālu. Ja vadītājs nereaģē, auto nobremzē pats. Sistēma gan neredz gājējus un ne vienmēr ierauga motociklus, taču tā jebkurā gadījumā ir slavējama.
Par telpas plašumu priekšējos sēdekļos nevar sūdzēties. Viduskonsole ir parocīga un izskatās ļoti moderna, taču dažas no podziņām ir pārāk mazas, lai uz tām varētu droši fokusēt uzmanību, atrodoties kustībā.
Aizmugurējais sēdeklis atrodas mazliet augstāk, lai ļautu tur sēdošajiem labāk redzēt uz ceļa notiekošo – bērniem tas patiks. Ar vieglu rokas kustību salonu iespējams transformēt tā, lai 495 litru bagāžnieks pārvērstos par 1455 litru kravas nodalījumu, kurā var iestūķēt pat kalnu velosipēdu.
Whatcar.lv pieejams paplašināts Volvo XC60 tests un fotogalerija, kā arī cenas Latvijā.