Vēsturiska 1987. gada BMW E28 restaurācija
Lai apskatītu vairāk interesantus autobūves projektus spied ŠEIT - Spokos! un arī ŠEIT - YouTube!
Vēsturiska 1987. gada BMW E28 restaurācija
Lai apskatītu vairāk interesantus autobūves projektus spied ŠEIT - Spokos! un arī ŠEIT - YouTube!
Man, kādi 10 gadi atpakaļ, bij šitāds 525 pilnīgs stock, (patumši pelēkzila metālika) ripoja jau tīri OK, līdz kārba izbeidzās...
Čaļi to video gan ir diezgan dīvaini samontējuši. Iesākas ar visādu knibuļu un bamperu nomaiņu/uzfrišināšanu... un vēlāk pēkšņi parādās tas, ar ko parasti sāk - ar rumpja restaurāciju.
Abet es jaunībā ar šitādu kādu brīdi braukāju. Tas 6-cilindru 2 litrīgais motors ir lopā pacietīgs un elastīgs. Ganģus varēja štepselēt vai nu 1-3-5, vai dažreiz pat 2-3-5. Vienīgais, kas slikts man palicis atmiņā no tā bembuča ir mežonīgā izplūdes gāzu smaka salonā. Kaut kur aizmugurē bija coķis, un braucot gāzes kaut kādā veidā tika iesūktas iekšā. Pabraukājot pāris stundas pa pilsētu galva sāpēja tā, ka nekādas tabletes nelīdzēja. Negribēju vainu meklēt un to vāģi pārdevu, vietā nopirku mersi. Joprojām netieku ar tām atmiņām galā - kā ieraugu bembi, tā man sāk sāpēt galva.
Sencim šitā bija pirmā ārzemju mašīna, 83. gada 1.8 karburators Salons gan vēl šiem laikiem ir diezgan pakruts. Bij gan ķibelītes ar karbuli, bet kuram tad to nebija..