«Subaru» plūc laurus aptaujā «ADAC AutoMarxX»8
5
0
«ADAC AutoMarxX 2009» aptaujā «Subaru» parādījis
lieliskus reuzltātus. Ideālais novērtējums 1,0 plūc laurus kategorijās
«Vispārējā apmierinātība ar marku» un «Avāriju statistika». Arī
jautājumā «Gatavība iegādāties atkārtoti» Subaru iegūst 1. vietu.
Subaru
klientiem ir iemesls būs apmierinātiem, jo šīs markas automašīnām ir
novērots īpaši maz tehnisku problēmu. To apstiprina ADAC avāriju
statistikā pasaulē lielākā pilnpiedziņas automašīnu ražotāja modeļu
uzrādītie rezultāti: arī šeit ar ideālo novērtējumu 1,00 Subaru ieņem
1. vietu, apsteidzot Mitsubishi un Mini (novērtējums 1,04), Audi (1,17)
un Mercedes (1,27).
Jautājumā «Klientu apmierinātība» Subaru ar
novērtējumu 1,23 aizsteidzas priekšā Jaguar (1,26) un Porsche (1,29).
Kategorijā «Klientu apmierinātība ar auto servisu» Subaru ar
novērtējumu 1,26 atkal ir nepārspēts, ierindojoties vietā pirms Jaguar
(1,37) un Toyota (1,39).
Atkārtoti iegūtās pirmās vietas aptaujā
«AutoMarxX 2009» apliecina Subaru markas dinamisko attīstības
potenciālu, jo galvenokārt tieši no uzticamības izriet apmierinātība,
un vienīgi klientu apmierinātība garantē panākumus nākotnē. «Mēs
konsekventi sekojam mūsu mērķim būt uzticamu automašīnu ar augstu
izgatavošanas kvalitāti ražotājam. Turklāt mēs garantējam augstāko
servisa kvalitāti», tā savas auto markas labos rezultātus skaidro Jens
Bekers, «Subaru Deutschland GmbH» vadītājs.Tomēr
auto markas izcilie rezultāti pēc Bekera domām nav iemesls, lai
atdusētos uz lauriem: «Šādus rezultātus, kādi tie ir «ADAC AutoMarxX
2009» aptaujā, nevienam nepasniedz kā uz paplātes. Taču «Subaru» šie
nav vienreizēji rezultāti, jo lieliskus panākumus gūstam gandrīz visos
produktu kvalitātes un klientu un tirgotāju apmierinātības pētījumos.
Tādējādi arī «AutoMarxX 2009» aptauja apliecina, ka mūsu koncepcija un
mūsu izvēlētais ceļš ir pareizi.«
Ar «AutoMarxX» aptauju ADAC
kopš 2001. gada novērtē 33 Vācijā darbojošos automašīnu ražotāju
reputāciju un ietekmi tirgū. ADAC auto marku salīdzinājuma «AutoMarxX»
zinātnisko pamatojumu nodrošina profesors Dr. Kristians Homburgs no
Manheimas Universitātes. Vērtējums sastāv no vairākiem atsevišķiem
kritērijiem, kā, piemēram, auto markas imidžs, ietekme tirgū, klientu
apmierinātība un produkta ietekme. Tāpat tiek iesaistīti vides
aizsardzības un drošības jautājumi. Tādējādi «ADAC AutoMarxX» kā
vienīgais šāda veida pētījums ataino nozīmīgāko auto marku pakalpojumu
līmeni. Nopietnāk kā līdz šim jaunajā novērtējumā tiek vērtēta šo marku
autoparku ietekme uz apkārtējo vidi un drošība. Jautājumos par vides
aizsardzību tiek ņemti vērā «ADAC EcoTest» rezultāti.
Reklāma
Reklāma
Reklāma