local-stats-pixel

«Subaru» plūc laurus aptaujā «ADAC AutoMarxX»8

5 0
«ADAC AutoMarxX 2009» aptaujā «Subaru» parādījis lieliskus reuzltātus. Ideālais novērtējums 1,0 plūc laurus kategorijās «Vispārējā apmierinātība ar marku» un «Avāriju statistika». Arī jautājumā «Gatavība iegādāties atkārtoti» Subaru iegūst 1. vietu. Subaru klientiem ir iemesls būs apmierinātiem, jo šīs markas automašīnām ir novērots īpaši maz tehnisku problēmu. To apstiprina ADAC avāriju statistikā pasaulē lielākā pilnpiedziņas automašīnu ražotāja modeļu uzrādītie rezultāti: arī šeit ar ideālo novērtējumu 1,00 Subaru ieņem 1. vietu, apsteidzot Mitsubishi un Mini (novērtējums 1,04), Audi (1,17) un Mercedes (1,27). Jautājumā «Klientu apmierinātība» Subaru ar novērtējumu 1,23 aizsteidzas priekšā Jaguar (1,26) un Porsche (1,29). Kategorijā «Klientu apmierinātība ar auto servisu» Subaru ar novērtējumu 1,26 atkal ir nepārspēts, ierindojoties vietā pirms Jaguar (1,37) un Toyota (1,39). Atkārtoti iegūtās pirmās vietas aptaujā «AutoMarxX 2009» apliecina Subaru markas dinamisko attīstības potenciālu, jo galvenokārt tieši no uzticamības izriet apmierinātība, un vienīgi klientu apmierinātība garantē panākumus nākotnē. «Mēs konsekventi sekojam mūsu mērķim būt uzticamu automašīnu ar augstu izgatavošanas kvalitāti ražotājam. Turklāt mēs garantējam augstāko servisa kvalitāti», tā savas auto markas labos rezultātus skaidro Jens Bekers, «Subaru Deutschland GmbH» vadītājs.Tomēr auto markas izcilie rezultāti pēc Bekera domām nav iemesls, lai atdusētos uz lauriem: «Šādus rezultātus, kādi tie ir «ADAC AutoMarxX 2009» aptaujā, nevienam nepasniedz kā uz paplātes. Taču «Subaru» šie nav vienreizēji rezultāti, jo lieliskus panākumus gūstam gandrīz visos produktu kvalitātes un klientu un tirgotāju apmierinātības pētījumos. Tādējādi arī «AutoMarxX 2009» aptauja apliecina, ka mūsu koncepcija un mūsu izvēlētais ceļš ir pareizi.« Ar «AutoMarxX» aptauju ADAC kopš 2001. gada novērtē 33 Vācijā darbojošos automašīnu ražotāju reputāciju un ietekmi tirgū. ADAC auto marku salīdzinājuma «AutoMarxX» zinātnisko pamatojumu nodrošina profesors Dr. Kristians Homburgs no Manheimas Universitātes. Vērtējums sastāv no vairākiem atsevišķiem kritērijiem, kā, piemēram, auto markas imidžs, ietekme tirgū, klientu apmierinātība un produkta ietekme. Tāpat tiek iesaistīti vides aizsardzības un drošības jautājumi. Tādējādi «ADAC AutoMarxX» kā vienīgais šāda veida pētījums ataino nozīmīgāko auto marku pakalpojumu līmeni. Nopietnāk kā līdz šim jaunajā novērtējumā tiek vērtēta šo marku autoparku ietekme uz apkārtējo vidi un drošība. Jautājumos par vides aizsardzību tiek ņemti vērā «ADAC EcoTest» rezultāti.
Reklāma
Reklāma
Reklāma
5 0 8 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://www.finalc.tk/
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 8

0/2000
Yeah, kārtējais tests, kur Subaru sevi pierāda! SUBARU THA POWAH! emotion
2 0 atbildēt
Nedirs, jaunie džipi ir pa pirmo.
1 0 atbildēt
=>Lett Tā ir gaumes lieta...
1 0 atbildēt
Varu derēt ka viņš pat ar viņiem nav braucis ;)
1 0 atbildēt
9 skaista
1 0 atbildēt
labakais emotion
0 0 atbildēt
nemaz ari iexa nekaptu man nepatik vini un tu izskaties pec kartejas markas fanata? ta ir gaumes lieta kuri izvelas pashi nevis kkads Jeeks man te uzpiediis ka Subaru Džipi ir tik labi un ka asins pa degunu man tadi japerk ;) Man ari ir automashinas kas man patik bet nu es nevienam neuzspiezhu vinas braukt vai vel sliktak pirkt!
0 2 atbildēt
labi tie Kena blocka un visi wrc subari ir normaali bet kad aiziet jau tie lielie džipi tad jau man vini vairs nepatik
0 4 atbildēt