Sveiki spoki
Šoreiz raksts būs par japāņu sporta mašīnu Toyota Supra. Mašīna ar stingrām tradīcijām tehniskajā ziņā, bet ar ļoti interesantu
Sveiki spoki
Šoreiz raksts būs par japāņu sporta mašīnu Toyota Supra. Mašīna ar stingrām tradīcijām tehniskajā ziņā, bet ar ļoti interesantu
evolūciju. Manuprāt esošo 5 paaudžu vietā vajag ieviest trīs paaudzes- Vecā supra un jaunā supra. Un tad vēl ir mītiskā Nākošā paaudze. Tehniskajā ziņā katrai rūpnīcas komplektācijas suprai iekšā rūc ņiprs I6 dzinējs. Izņēmumu nav.
Toyota supra ir īsts špikošanas auglis mašīnai Toyota celica. Par pirmo supru uzskata Celicas apakšmodeli XX. Nosaukuma evolūcijas laikā tika pielikts klāt supra, un pēc tam atbrīvojās no celica vārda. Toyota celica ražo arī mūsdienās. Jau kopš iesākumiem šai mašīnai bijis I6 dzinējs. Pirmā toyota supra tika izveidota ar mērķi konkurēt tā laika tik ļoti populārajai Datsun Z-car. Tagad Nissan Z, kas ir attāls radinieks Nissan skyline( pirmā skyline komforta klases turpinājums). Tādi ir tie raduraksti. Pirmās paaudzes toyota supra vienu ceturtdaļu no miles nobrauca apmēram 17 sekundēs ar maksimālo ātrumu 125km/h. Pirmā Toyota supra paaudze iesākās 78 gadā un beidzās pēc trīs gadiem, 81. gadā. Pirmās paaudzes kods ir A-40
Otrās paaudzes supra dizainā neiviesa vēl nekādas dižās izmaiņas, taču pievienoja nosaukumam vārdu "supra" . tagad šo mašīnu sauca Toyota Celica supra. Kods otrajai paaudzei ir A-60.Amerikāņi šo mašīņu varēja iegādāties kā Luksusklases auto(L-tips), vai kā sporta klases auto(P-tips(performance))
Trešās paaudzes supra(86-93)nu jau pilnībā atbrīvojās no vārda celica. Nu supru sauca par Toyota supra(A-70). Varbūt supru pārtrauca saukt par celicu, jo celica nu jau kļuva par priekšējās piedziņas auto, kamēr supra palika pie aizmugurējās piedziņas. Šajā laikā piedzima arī pirmā supra ar turbo motoru.
Ceturtās paaudzes supra ieguva mums tik ļoti pazīstamo izskatu. Arī pircējiem iepatikās šis supras modelis un pārdošanas reitingi skrēja debesīs. Šīs paaudzes supra uzrāva līdz simtam vien 4.7 sekundēs standarta komplektācijā. un vienu ceturtdaļu no miles(403 metri) pieveica par 4 sekundēm ātrāk nekā pirmās paaudzes supra. Proti 14.1 sekundē. Un lūk suprai beigas. Supras paaudze noslēdzās. Taču internets tā vis neapgalvo. Klīst baumas ka toyota supra ir arī
mistiskā Nākamā paaudze. Proti, tās ir vairākas futūriskas toyota sporta mašīnas, visbiežāk šiem modeļiem nosaukumā ir FT. Taču neraugoties uz to Internets apgalvo, ka bez mītiskās nākošās paaudzes toyotai suprai būs arī piektā paaudze, kas iesāksies 2018. gadā. Nu cerēsim, ka atgriezīsies šis dragreisu karalis.
Un atkal slaveno mašīnu sērijā nonāk šis leģendārais fotoattēls ar Dominika Toreto un Braiena O'Konora dragreisul. Pretī amerikāņu muskuļauto nostājusies toyota supra. Ehh, ak šī filma:" ātrs un bez žēlastības", liekas gandrīz katrā savā rakstā viņu pieminu.
Ceru ka Jums patika šis raksts. Paldies anonīmajam komentētājam par ideju
Komentāros rakstam mašīnas kuras vēlaties redzēt kā nākošās
Iepriekšējie raksti:
Jā, man ar bijusi tāda nojausma, ka vajadzētu rakstīt, tikai padomāju, ka pārāk daudz chevroleti ir ienākuši manos rakstos
nezinu,man nepatīk šīs tiekums :''Ceturtās paaudzes supra ieguva mums tik ļoti pazīstamo izskatu'' man trešā gan patīk labāk,gan pazīstama labāk ..tāpat kā GT3000.. ar vienu un ar otru ir braukts, bet GT ,tomēr niknāks aparāts ..