Raksts ir par vienu no le Mans sacīkšu auto.
SPECIFIKĀCIJA
Gads-1987.
Modelis-C9
Dzinējs-Mid-Engine twin turbo V8 (ap 800HP)
Tilpums-4973cc
Piedziņa-RWD(aizmugurēji riteņu piedziņa)
Virsbūve-oglekļa šķiedra
Pašmasa-905kg
Max. ātrums-370km/h
Viens no prmajiem cilvekiem kurš uzsāka C GRUPU bija Peter Sauber. Šis Šveices inženieris un autosporta entuziasts jau bija buvejis galvenokārt mazo sporta auto dzinējus.
Peter Sauber bija vienā komandā ar motoru speciālistu Heini Mader, un viņi kopā radīja Cosworth dzinēju Sauber C6 1982. Auto izskatījās ļoti cerīgi, bet vibrācijas ko radīja V8 dzinējs izrādījās liels murgs. Nākamajā sezonā, Šveices komanda bija nedaudz vairāk panākumu ar BMW dzinēju C7, bet viņi nevarēja mēroties ar Porsche un Lancia ražojumiem.
Sauber bija īpaši ieinteresēts par piecu litru V8 dzinēju, kas pazīstams ar nosaukumu M117. Heine Mader pārveidoja šo satiksmes dzinēju atbilstoši C grupai. Lielākai jaudai pievienoja divas KKK turbīnas. Kvalifikācijai dzinēja jauda tika palielināta līdz 800 ZS, bet sacīkšu gaitā 650 ZS. Jaunizveidototajam twin-turbo V8 bija piecu pakāpju ātrumkārba. Peter Sauber izmantoja vecā C7 alumīnija nesošo virsbūves pamatu. Mercedes C9 arī bija pēcnacējs Sauber Mercedes C11.