Klāt jauna sezona ar jaunu projektu. Šoreiz Saliekamais velo ar 28" ratiem un daudz hroma, tātad daudz pulēšanas!
Saņēmu šādā stāvoklī:
Klāt jauna sezona ar jaunu projektu. Šoreiz Saliekamais velo ar 28" ratiem un daudz hroma, tātad daudz pulēšanas!
Saņēmu šādā stāvoklī:
Pirmajā acu uzmetienā liekas parasts balts padomijas velosipēds!
Paskatoties tuvāk saprotu, ka pārkrāsots vairākkārt un ar visu kas pieejams (ar balončiku, ar otu) nekautrējoties piekrāsot arī citas detaļas!
Rumba neizskatās daudzsološi, nevar pat saprast vai ir hromēta, vai cinkota. Par spieķiem skaidrs, ka cinkoti un var nemaz necensties baigo spīdumu dabūt.
Riepām arī manāmas vecuma pazīmes, būs kautkas jāsadomā!
Viss procesā, jeb tehniskais bardaks
Pēc nelielas vizuālas apsekošanas atklājās plaisa dakšā!
Laikam būs mazliet jāpametina
Savos psresņika krājumos atradu mazliet sakarīgāku centra asi!
Sākumā likās, ka vajadzēs jaunu klaņu komplektu, bet...
....domāju, ka jāpamēģina atdzīvināt šis pats.
Es teiktu, ka būs labs!
Šitie salūti bija labi - ja priekšā uzlika zvaigzni ar 53 robiem un aizmugurē ar 19, tad uz fotoradara arī var uzrauties. Deltai turēja līdzi mierīgi, ja bija iekšās, varēja arī ātrāk pamīt. Man arī no psrs laikiem daudz dažādas detaļas bija palikušas. Man paveicās, ka dabūju močus, vairāk krāmējos ar tiem
Man bija AIST, kurš bija salikts ar tādām zvaigznītēm, 35kmh vēsi, aiz Deltas izspiedu pat 55kmh, bet iekšās bija nomīt max 500metrus, kaut gan bija mazie ritentiņi. Bērnībā, kad salkas spēlējām uz riteņiem, varēju saķert rokās gan tūristus, gan citus lielos riteņus.
Lai veicas.
Atcerējos bērmību.. man arī bija "Salūts", tikai ne saliekams. Arī taisīju megaprojektu: ieliku priekšējo dakšu no mopēda "Gauja" (tāpēc ka ar amortizaciju un garāka - izskatās krutāk), no sarkana visu riteni pārkrāsoju melnu, saliku lukturus priekšā un aizmugurē, spoguļus, krāsotos dubļuaizsargus nomainīju pret hromētajiem + vēt pieliku dubļuaizsargiem gumijas. Neliela nostaļģija uznāca to visu atceroties..
Visu cieņu! Pats arī kautkad pieķeršos savam HVZ šosejniekam, ielikšu rakstu par darba gaitu! Diemžēl mana fiksīša augšāmcelšanās procesa bildes nav! Lai veicas darbos!
Pedāļu ķīlīši ja tev nav citu ko likt iekšā un palikuši veciem ķīļi tad sit otrādāk un līdz galam būs jāsit ar ritīgo sparu pedāļu asi neslauzīsi bet gan ķīlīšus aprausi bet tas vienalga un protams kad iesit lidz galam nenormāli saskrūvē lai ķīlīts neiet pa apli es tā dariju savam saliekamajam bet otrs variants 50 centi velo veikalā bet ir viena škrobe nezinu kā tev būs bet ķīlīts ko pirku velo veikalā bija bik pa lielu es ar šmirģeli apvīlēju un bij viss ok takā labāk nopērc jaunus ķīlīšus no velo veikala un apvīlē ja neder un nesit arī iekšā jo ārā tikai ar urbi dabūsi vai arī ar baigo punktsita sišanu!
Es saku kā es to dariju pats lieku kopā padomijas laiku veļļukus kādu dienu varētu ielikt rakstu par viņiem!
Velosipeds dod krietni lielaku parvietoshanas brivibu,fizisku treninju un vienmer var ar to padarboties,uzlabot,pielabot ,ta teikt 3in1.