local-stats-pixel fb-conv-api

Rubber Killers Team Biedra auto16

Sveiki.

Nekas jauns bet gribējās padalīties ar jums. Kādus pāris mēnešus atpakal kautkad vasarā, komandas biedram iemetām viņa Nissan 200sx S14a bundžā tiko pārlasīto upgreidoto sr20det dzinēju. Strādājām visu nakti līdz 7:00 rītā, bija problēmas ar kārbas uzstādīšanu, bet beigās viss nokārtojās.

Mašīnas un dzinēja specifikācija.
Sr20det blacktop , block : mahle 87mm 8:5:1 pistons, eagle connecting rods with arp 2000 bolts, acl race std bearings main/rod, arp main studs, new oem oil pump.
Head : brian crower in/ex 264 12.05 cams, bc titanium retainers, bc strenghtened valve springs, bc bronze valve guides, bc adjustable cam sprockets, apex 1.8mm head gasket, arp head studs.
Transmission : bmw zf gearbox, spec clutch stage 4 830nm, driveshaft and gearbox mount included, plug&play option.
Misc. : injector dynamics id1000 injectors, top feed fuel rail with aem fuel pressure regulator, top mount exhaust manifold v-band, tial mv-s external wastegate with screamer pipe , garrett gtx2867r turbo with tial 0.86 hotside and fully braided oil/water lines, greddy type ls intercooler, greddy type fv blow-off valve. Vems standalone engine management with plug&play wiring harness. Solid engine and gearbox mounts. bc racing 8/6 coilovers, 330mm brakes, aem e85 fuel pump , uras front/rear bumper, bomex side skirts, bride gias seats, takata safety belts, zf short shifter, apexi gauges.

Un tas nav viss, ir ganjau vēl ko esmu palaidis garām.

209 0 16 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 16

0/2000

Izskatās ļoti labi, sūdzēties nevar.  emotion 

9 0 atbildēt

Siekala noteceja skaisti, kartiga dvesele  emotion 

7 0 atbildēt

3. kārba izskatās lielāka par motoru.  emotion    Ta jau tgd tik jāmauc dzinējs kā jauns, veiksmi  emotion 

5 0 atbildēt

Ja nejaucu, tad leģendārs motors štelējams līdz ~1000hp bez nopietnām iejaukšanam!

3 0 atbildēt

Tīri intereses pēc, Kādēļ latviešu portālā tu aprakstu veidoji angļu valodā? ķip tā krutāk?  Un no tā sporta filtra vajag atbrīvoties vai arī to pilnībā nopakot no  pārējās motortelpas. jo pašreiz viņš ļoti labi no motora rauj silto gaisu  un principā jēga no viņa nav - tikai skats un vietu mazāk aizņem nekā stock kaste.

5 4 atbildēt

Neizskatās ka tajā vietā ir kur piekļut aukstajam gaisam. Filtrs tieši aiz lampas.  runa neiet par to vai turbīna rauj to gaisu, runa iet par to kādu gaisu tā rauj.  Koniskā gaisa filta uzdevums ir raut iekšā auksto gaisu. un diezvai zem kapota blakus karstam motoram to auksto gaisu tas var dabūt. BEt visā visumā, pat ar to auksto gaisu no koniskā nav jēgas. Kā jau teicu izskatas sportiskāk  un mazāk vietu aizņem.  Arī MightyCarMods to ir pierādījuši  uz stenda saķilētam turbo skyline. Ar stock kasti un kvalitativu parasto filtru iekšā rādītāji bija labāki nekā ar koniskajiem.

1 0 atbildēt

Šis ņiprs, vēl 200sx megameet aplūkoju  emotion 

1 0 atbildēt
Mans posts neielogojos
0 0 atbildēt

Šitais tak bija ssā kādu laiku atpakaļ!

0 0 atbildēt

hmmm...... nu labi  emotion 

0 0 atbildēt
Paaaldirs par sapratni kaadam emotion
0 0 atbildēt