Gala rezultāts.
Izskatās ļoti labi, sūdzēties nevar.
3. kārba izskatās lielāka par motoru. Ta jau tgd tik jāmauc dzinējs kā jauns, veiksmi
Ja nejaucu, tad leģendārs motors štelējams līdz ~1000hp bez nopietnām iejaukšanam!
Tīri intereses pēc, Kādēļ latviešu portālā tu aprakstu veidoji angļu valodā? ķip tā krutāk? Un no tā sporta filtra vajag atbrīvoties vai arī to pilnībā nopakot no pārējās motortelpas. jo pašreiz viņš ļoti labi no motora rauj silto gaisu un principā jēga no viņa nav - tikai skats un vietu mazāk aizņem nekā stock kaste.
Neizskatās ka tajā vietā ir kur piekļut aukstajam gaisam. Filtrs tieši aiz lampas. runa neiet par to vai turbīna rauj to gaisu, runa iet par to kādu gaisu tā rauj. Koniskā gaisa filta uzdevums ir raut iekšā auksto gaisu. un diezvai zem kapota blakus karstam motoram to auksto gaisu tas var dabūt. BEt visā visumā, pat ar to auksto gaisu no koniskā nav jēgas. Kā jau teicu izskatas sportiskāk un mazāk vietu aizņem. Arī MightyCarMods to ir pierādījuši uz stenda saķilētam turbo skyline. Ar stock kasti un kvalitativu parasto filtru iekšā rādītāji bija labāki nekā ar koniskajiem.