local-stats-pixel

Riņķi (ne laulības).99

Raksts pacelts sakarā ar jautājuma saasināšanos. Šinī rakstā nebūs ne pupu ne komiksu, pakaļas stutēt uz automašīnas kapota arī nav ieteicams. Nu tad visu pēc kārtas, vieglāk iet tiem kas neko nedara, bet viņiem daudz kas interesants paiet garām. Kādu dienu pamodos, sadomāju aizbraukt līdz firmai bet skatos, mana autiņa pagalmā nav ? Jābrauc ar to kas palicis, piešķīlu veco Scirocco... teikšu godīgi, ar ento mēģinājumu tikai izdevās izkustēt no vietas nenoslāpējot. Tā uz trim stobriem, bez jaudas (kā ar skrejriteni pa vējam) kaut kā sērīgi aizsutināju pa savām ģēlām. Vakarā meita saka ka autiņi galīgi neiet tādēļ paņēma manu mizojamo, prasu kādēļ ar Mazdiņu nebrauca, atbilde lika pakasīt pakausi, " ar to zaļo kaku es nebraukšu !"

Pa fiksam znots nomainīja gredzenus Mazdiņai, viss čikiniekā, tagad nedūmo, jauda arī parādījās, motoriņš dūc kā bitīte, tiku atkal pie sava braucamā atpakaļ. Kur ir, tur rodas, izrādās tāda problēma ne tikai te man parādījās, saņēmu vairākas vēstules un arī zvanus no spokiem un paziņām ka gredzeni iecepušies, simptomi : parasti auksts motors dūmo, sāk paēsties eļļiņu, ar laiku zūd jauda, palielinās spiediens karterī, CO, vienu vārdu sakot gals klāt. Rakstu pamudināja uzrakstīt tas apstāklis ka visus šokēja to štrunta gredzenu nomaiņas cena, citam sotaks ir nauda, citam kabatas nauda. Šeit nebūs runa par kapitalku, remontkomplektiem un slīpēšanu, vienkārši nomainot gredzenus var pavilkt tai dvēselei mūžu nedaudz garāku.

Cik skatos, daudziem spokiem rokas aug no pareizās vietas, lai nav jātērējas un ja ir kāds brīvāks brīdis var gredzenu nomaiņu veikt arī paša spēkiem, tie kas to paši ir darījuši apstiprinās. Kā reiz arī materiāliņš rakstiņam pa rokai, mēģināšu lielākai skaidrībai, kaut kā to procesu aptuveni parādīt. Lai paceltu optimismu uzbliezu arī video :

http://s1270.photobucket.com/user/Aleksandrs59/media/Neoptimisms_xvid_zps20f54cae.mp4.html

http://s1270.photobucket.com/user/Aleksandrs59/media/Padziivos_xvid_zps1c6ec6fa.mp4.html

Pats galvenais ir pasākumam pieiet optimistiski, nečakarēt gaišo prātu sev un citiem, tad viss izdosies un rezultāts vismaz pašu priecēs.

Reklāma
Reklāma
Reklāma
« 1  2  3 »
1604 4 99 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 99

0/2000

Saša ir krāsotājs uz goda emotion Bet par šo rakstu, man, kā autotransporta inženierim, ir dikti, dikti daudz kur degunu raukt. 

0 0 atbildēt

No izpildījuma atkarīgs, ja nebūs luftes un kapitāli pievilks lai neļurkājas, tad noies līdz mūža galam emotion

0 0 atbildēt

kas tas par mašīnas modeli?  tas motors izskatās baig' vecs.emotion

0 0 atbildēt
Jauki jauki jauki.
0 0 atbildēt

 emotion 

0 0 atbildēt

buus jaanjem shiroko, vismaz var kko saprast un kjimereeties. savaadaak kaa man ar jauno tdi, bij luste padarboties - noskruuveeju to plastmasas aizsargu, ieraudziju taas 1000 trubinjas, vadinjus un stekeriisus......... pieskruuveeju atpakalj plastmasas aizsargu :D

2 3 atbildēt

Es arī esmu mīnusa ielicējs. Pateikšu par ko.

Tam, kas zina, ko dara, šis viss nav vajadzīgs. Savukārt, tam, kas nekā nejēdz, šīs trīs bilžu lapas nepalīdzēs ne vismazākajā mērā.

Iedomājieties ķirurgu ar līdzīgu instrukciju - atgriežam vaļā, sašujam, ko vajag, pēc tam aizšujam ciet un pielejam jaunu zupīti. Cits ķirurgs to visu tāpat zina, bet tas, kas neko nav graizījis, diezi vai pēc šāda apraksta spēs veikt operāciju. 

Pret Sashu nekādu pretenziju nav, esmu vērsies pēc padoma. Viņš ir izdarījis to, kas bija vajadzīgs viņam un tā, kā tas viņam bija vajadzīgs un viņš apzinās ieguldīto darbu/naudu un tieši tāpat apzinās rezultātu.

Bet šo noteikti nevar saukt par gredzenu nomaiņas instrukciju, ceļvedi vai kā tamlīdzīgi. emotion

1 2 atbildēt
« 1  2  3 »