Tā šis ir otrais raksts par Reliant, kurā ir aprakstīts par šī mazā auto plusiem un citām lietām..
Pirmā daļa - http://www.spoki.lv/automoto/Reliant/356398
Tātad Reliant parādījās 20. gs 30tajos gados. No sākuma tie bija parasti tricikli bez virsbūves ar stūri un citām daļam kā jau mocim. Tad tie pilnveidojās, paradījas virsbūve, riteņi vairs nebija spieķoti un motors bija novietots priekšā. Diemžēl Reliant 2002. gada pārtrauca ražot... :( :(
Bet es pastastīšu par Reliant modeļiem kas ir pieejami, un ir vispraktiskākie mūsdienās.
Reliant mūsdienās ir izdevīgi ar saviem parametriem. Tie ir maziņi un viegli noparkojami. Gandrīz visiem modeļiem ir 0,8 l motors. Priekš tik maza auto tam ir diezgan liels bagāžnieks. Tiem arī ir mazs ceļa nodoklis. Reliant vadīšanai ir vajadzīgas B1 autovadītāja apliecība, tāpēc to var vadīt jau no 16 gadu vecuma. Kā arī tam ir ļoti mazs bendzīna patēriņš (precīzi es to nevaru pateikt)...
Reliat robin SLX
Tos sāka ražot 1989. gadā. Tiem ir 750 cc un 850 cc motori un 4 pārnesumu mehāniskā atrumkārba . Tā svars ir 450 kg. Tos beidza ražot 2001. gadā, tātad vēl ir dabūnami pajauni modeļi.
Reliant rialto
Reliant rialto sāka ražot 1985. gadā un beidza ražot 1998. gadā. Tiem ir 850 cc motors. Tā maksimālais ātrums ir apmēram 140 km/h.
Reliant robin B&N
Šie ir paši jaunākie un arī pēdējie modeļi, bet viņiem ir arī vislabākais aprīkojums no visiem Reliant. Tos sāka ražot 2001. gada aprīlī, bet beidza ražot 2002. gada oktobrī. B&N 2 modeļiem pat ir elektriski nolaižamie logi un aizmugures logam ir slaucītājs ar visu smidzinātāju. Ir parastais 850 cc motors. Šis ir visstabīlākais Reliant modelis, tāpēc tas arī ir drošs.
Es jau par auto motorien neko daudz nezinu, tikai internetā meklēju.
Vairāk par B&N http://www.3wheelers.com/bnplastics/index.html
Neliku video no TopGear, jo tur viņš tiek izsmiets nevis testēts. Istenībā viņš nav tik nestabīls.
Ja gribēsiet būs arī 3 daļa...