No cita skatupunkta
Te jau atpūta pēc test draiva. Jā, darbojas, vizuāls materiāls redzams video Nr. 1. Zinu jau zinu- Dūmo, čīkst, bet tas jau tikai test draivs...Viss tiks pielabots
No cita skatupunkta
Te jau atpūta pēc test draiva. Jā, darbojas, vizuāls materiāls redzams video Nr. 1. Zinu jau zinu- Dūmo, čīkst, bet tas jau tikai test draivs...Viss tiks pielabots
Iepozējam
Iepozējam
Joprojām pozējam
Tā, kā benzīna bāka atrodas pietiekami zemā līmenī attiecībā pret motoru, nākās ievietot improvizētu indikātoru...
Nemam visparastāko pildspalvu pa 20 centiem un izraujam iekšas. Tālāk ieinstalējam degvielas ieplūdes sistēmā un gatavs. Tik līdz burbulītis pārsniez pusi no trubiņas- jāpielej degviela, jo bākā līmenis nokrities pārāk zemu. Kaut arī kubatūra tikai 60 ccm, degvielu viņš filtrē ar ātrumu 2 litri uz 30- 50 km. Ņihila ne?
Šis lai vietējos pabaidītu
Viss palēnam tika pielabots, saeļļots, un, nākot rudenim,-slapjajam laikam, nācās domāt par grīdiņas izveidi, jo dubļi sejā nav variants. Tā arī tapa brazenta grīdiņa no vietējajā veikalā iegūtās reklāmas un viss tika nokrāsots, diemžēl krāsošanas process netika iemūžināts. Tālāk pienāca slikti laiki- parlūza gredzens, detaļas kautkur izvazājās un pirms mēneša, pēc ilgas detaļu vākšanas un pus rajona apbraukāšanas, gredzenus meklējot, "Agregāts" tika atkal uz strīpas. Tika uzlikta rokasbremze, lai pa uzledojušu ceļu jautrāk un, kā attēlā redzams, ir pievienots stiprinājums, kurš notur priekšējo darkšu vietā, jo no slodzes sāka liekt priekšējās dakšas stiprinājumu. Video Nr. 2 redzams pirmais starts pēc motora kapitālā remonta, kad grīdiņa vel nebija uzstādīta. Aaa un laika gaitā tika nozaudēta detaļa no karburātora, kas iedot "gāzi" jeb tā mazā plāksnīte, kuru parauj trosīte, tāpēc nācās ņemt rokās vīli un izvīlēt šo plāksnīti pašam. Video Nr. 2 es arī pieminu šo plāksnīti, kura tur vel īsti nefunkcionē. Video Nr. 3 redzams saudzīgs izbrauciens pa ciematu. Izskatās, ka lēnu brauc, tas tapēc, jo filmēts pirms motora kapitālā remonta, jo saļņiks gaisu laida un gredzeni bij nodiluši, un vēlāk arī izrādijās, ka viens no gredzeniem bija iededzis sēžā, un domājams, ka tas radija kompresijas zudumu. Reāli tagad savi 40-50 iet pilnā gāzē, bet saudzējot tehniku īsti uz spiežšanu netendējos. Jā, zinu, daudzi teiks, ka dūmo pārāk daudz, bet tas ir tikai test draivā, vēlāk šī problēma ar biezākas eļļas palīdzību tika novērsta- motors sūca eļļu no reduktora un sadedzināja to cilindrā...
Tā kā uzreiz neizdodās atrast visus attēlus un video par laiku pēc motora remonta un rāmja uzlabojumiem, laika gaitā raksts tiks papildināts.
Ja atsaucība uz šo rakstu būs pietiekami liela, tad drīzumā taps raksts, pat to, kā šim legendārajam SAAB 2.3 Turbo benzīnam tiek pārcelts motors un kāpēc tas vispār tiek darīts.
Paldies ka veltiji savu laiku šī raksta izlasīšanai. Lūdzu neaizmirsti novērtēt rakstu ar atbilstošu vērtējumu. Jautājumu gadījumā komentāru sadaļa ir vienmēr atvērta.
No kaut kā jau jāsāk, mācību nolūkos. Kas zin kur visa šitā ņemšanās ap tehniku novedīs. Tā tik turpni, iespējams izaugs nākamais A Dambis.
Skatos pie mums -Spokos diezgan daudz tehniku mīlošu cilvēku, tas tiešām priecē.
++++
lans darbs kas padarīts.
Un ja jebkurā projektā kļūdas ir labojamas, tad tās nav kļūdas, bet gan nepilnības un labs mācību process gan sev, gan citiem, kuri nākotnē kaut ko līdzīgu ceps augšā.
Par centību - maksimālais vērtējums (gan par agregātu, gan rakstu) !
Bet par 'agregāta' tehnisko risinājumu, piedod - viszemākā atzīme.
Piemēram 23. attēls: vai vari paskaidrot katra dzelža funkcijas? Tur ir kaudze sametināta metāla, bet slodzi tur tikai viena pati zilā caurule, un tikai uz vērpi! Ko dod tas improvizētais trijstūris, ja visa tā bandūra turas tikai uz vienas plānsienu trubiņas?
Bet neņem manu kritiku vērā, turpini darboties! Prasme atnāks ar laiku !
Vispār tā tīri neko aprāts sanācis. Pats arī kādu laiku cīnijos ar tādu motoru kurš bija komplektā ar visu frēzi, bet tad nospļāvos un pārdevu detaļās. Nopirku Ižu, bet atkal nelaime detaļu iztrūkums vecā versija un tā tālāk Man te motobloka mtz-01 šķiet motors stāv cik dzirdēts šamam esot zaparožeca virzulis. Vienu brīdi bij doma celt augšā un būvēt sniega moci, bet kāda jēga, ja sniega nav Atceros man viens pazīstamais no družbas motora un Rīgas mini mokik bij uzbūvējis zvērīgu aparātu rija arī zvērīgi 5 litri uz 13 km
Man ir divi vecie mb1 motori (5-6.5 zirgi)... Precīzi nezinu. Mb1- motobloks. Ja ir interese, var mēģināt sarunāt