Yo! nēesmu nekāds krievu autiņu piekritējs, jo viņi māk uztaisīt tikai tanku, un vairāk neko. auto viņiem ir tiešām draņķi, kurus pat jēdzīgi nošpikot nemāk, bet nu tas tā.. re kur atradu rakstu, ko nozagt, ko kkādas lapas.
ja patīk jauku jums skatīšanos, ja nē tad sadegiet ellē! :)
jauku vakaru.
VAZ-2801 „Elektro” tika izstrādāts uz modeļa 2102 bāzes jau septiņdesmito gadu beigās, bet 1980.-1981.gadā pēc PSRS Autorūpniecības ministrijas ieteikuma, tika izlaista pirmā un vienīgā 47 eksemplāru lielā rūpnieciskā sērija.
VAZ elektromobiļa galvenā atšķirība bija virsbūve, kuras aizmugurējā daļā tika montēta metāliska konstrukcija, kas piecdurvju ģimenes universālu pārvērta par divvietīgu furgonu. Aizmugurējo sānu durvju VAZ-2801 nebija, to vietā – tikai tehnoloģiskās atveres, kas nodrošināja piekļūšanu
niķeļa-cinka akumulatoriem, savukārt piektās durvis tika saglabātas, kas ļāva to izmantot nelielu kravu pārvadāšanai. Gandrīz visi VAZ-2801 nonāca Ukrainā, kur tos sadalīja uzņēmumiem un rūpnīcām, kas tos izmantoja visdažādākajiem uzdevumiem, piemēram, attēlā redzamo elektromobili izmantoja brokastu piegādāšanai rūpnīcas strādniekiem.
Elektromobiļa izmēģinājumi reālos „kaujas apstākļos” pierādīja, ka tie spēj funkcionēt, diemžēl defektu izrādījās pārāk daudz, turklāt nobraucamo kilometru skaists nebija liels. Projekts VAZ-2801 tika atzīts par nerentablu un oficiāli izbeigts, brīdī, kad tika izlaists nedaudz vairāk par 50 elektromobiļiem.