local-stats-pixel fb-conv-api

Piekrāsoju savu w123 #248

730 1

Sveiki visiem! Būs jau pagājis apmēram gads kopš mana iepriekšējā raksta. Šis būs atkal mans nebeidzamais stāstas par manu Mercedes benz w123 wagon. Šoreiz piekrāsoju atkal aizmugurējo daļu, bet uzsvars vairāk būs uz tā kad es metināju apakšu aizmugures daļā un atrestaurēju aizmugurējo tiltu, bet tas nenozīmē, ka virsbūvē nebija ieguldīts daudz darbs.

Būšu godīgs un teikšu, ka pati piekrāsošana neizdevās tieši kā plānots. Ja to lietu reti dara tad piemirstās, bet nu varu teikt to ka mana pieredze ar to visu ir augusi un nākamreiz noteikti būs labāk. + es to dariju diezgan pavēsā laikā. Tagad pats galvenais ir lai tas nav sarūsējis. Ganjau kaut kad pārkrāsošu visu vienā reizē.

Pašas grīdas restaurēšana aizmugures daļā bija smags darbs, jo bija ļoti daudz darba. Daudz jametina bija + vel tas ka zem mašīnas bija jālien kas sarežģija metināšanu un krāsošanu.
Aizmugurējā tilta restaurēšanā nāca palīgā smilšu strūkla. Sapratu, ka savādāk nebūtu aršana un tika uztaisīta paštaisītā smilšu strūklas iekārta. Pašam tiltam ir samainīts tikpatkā viss kas maināms pat pusasis jaunas nopirku.

Uz nākamo ziemu ķeršos klāt pie priekšās restaurēšanas. Celšu arā motoru, centīšos nomedīt orģinālos priekšējos spārnus utt. Tad jau pietiks vāvuļot un lai bildes stāsta pārējo.

p.s. tagad strādāju ar savu ford sierru tam notiek pilna rāmja restaurācija, bet par to protams citā rakstā.

Links uz iepriekšējo rakstu http://spoki.tvnet.lv/automoto/piekrasoju-savu-w123/638120

« 1  2  3 »
730 1 48 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 48

0/2000

Darbs priekš amatiera ir ok, bet metināt gan jāmācās! Spārnu piemetināji vel +/- ok, bet apakšu gan nepareizi!!! Nav jāmetina ar pilnu šuvi jo pirmkārt tas bojā metālu-izdedzina sastāvu, vēl metāls termiskajā ietekmē sāk staigāt un vērpties, kā arī metāla šuves ir pirmās vietas kas sāk rūsēt un lūzt jo staruji atdziestot blakus šuves vannai rodās mikroplaisas, kuras vibrācijas ietekmē paliek lielākas un detaļa nolūzt, tipisks piemērs ir izpūtēji-visbiežāk nolūzt blakus metinājumam! Tālāk ja mersis ir tuva mašīna, tad iesaku šuves apstrādāt ar alvu-nerūsēs nekad, savukārt dobumos vajadzētu smidzināt speciālu vasku kurš izveidos aizsargkārtu ;)

0 0 atbildēt
JR avatarsJR

Eh,klasika. emotion Varbūt būs arī bildes no salona,ja ir plānots protams ?

0 0 atbildēt

šo auto ir verts taisīt , ieguldīt un uzturēt kārtībā !

0 0 atbildēt
skaists mersis :))
0 0 atbildēt

nesen redzēju pie `melnās piektdienas` nu patiešām skaists.

0 0 atbildēt

3.0?

0 0 atbildēt

malacis

0 0 atbildēt

ar kādu krāsu/grunti krāsoji piekares daļas?

0 0 atbildēt

Super , visu cieņu.  Varētu tev arī savējo uzticēt. ;) 

0 0 atbildēt

principā jau jāpiekrīt, ka tas tiešām nav tā vērts, bet par to, ka autors to spēj, māk, var un izdara - par to liels pluss

1 1 atbildēt

emotion 

0 0 atbildēt

Tas ieguldītais darbs, nav šīs miskastes vērts!!!

4 39 atbildēt