tad visas "plikās" vietas apkrāsoju ar zaļo grunti. tad visu apakšu vel ar pelēko. kur piķis tur pelākā grunts. un protams visu pārklāju ar piķi.
tagad apskatīsimies uz tiltu.
tad visas "plikās" vietas apkrāsoju ar zaļo grunti. tad visu apakšu vel ar pelēko. kur piķis tur pelākā grunts. un protams visu pārklāju ar piķi.
tagad apskatīsimies uz tiltu.
šeit sastrūklots
sakrāsots
kā jau minēju nopirku jaunas pusasis. tās galu galā arī pārkrāsoju.
šeit jau salikts. reduktoru arī mainiju. iepriekšējais bija galīgi izļurkāts un kuru katru brīdi varēja izbeigties. nomainīt gultņi, rokas bremzes troses, pusasis.
kaut kādi apakšas snapšoti
šeit jau ripojoš. kā jau vienmēr tiks nobraukta vasara un tad atkal dzīts garaža taisīšanai. viss darbs man aizņema apmēram 4 mēnešus strādājot 3-4 dienas nedēļā un es stradāju bez steigas. patīkami bija tas ka izgāju apskati ar pirmo reizi.
p.s. dažās bildes kur darbs procesā var gadīties, ka ja ir kādas nepilnības tās iespējams ir novērstas pēc tam, tapēc nav ko piesieties par katru sīkumu. vairāk strādāju nekā domāju par bildēm.
Darbs priekš amatiera ir ok, bet metināt gan jāmācās! Spārnu piemetināji vel +/- ok, bet apakšu gan nepareizi!!! Nav jāmetina ar pilnu šuvi jo pirmkārt tas bojā metālu-izdedzina sastāvu, vēl metāls termiskajā ietekmē sāk staigāt un vērpties, kā arī metāla šuves ir pirmās vietas kas sāk rūsēt un lūzt jo staruji atdziestot blakus šuves vannai rodās mikroplaisas, kuras vibrācijas ietekmē paliek lielākas un detaļa nolūzt, tipisks piemērs ir izpūtēji-visbiežāk nolūzt blakus metinājumam! Tālāk ja mersis ir tuva mašīna, tad iesaku šuves apstrādāt ar alvu-nerūsēs nekad, savukārt dobumos vajadzētu smidzināt speciālu vasku kurš izveidos aizsargkārtu ;)
principā jau jāpiekrīt, ka tas tiešām nav tā vērts, bet par to, ka autors to spēj, māk, var un izdara - par to liels pluss