īsta mašīna - specifiski taisīta, ātri pārvietojas, spēj kaut ko arī panākt, eleganta ar savu šarmu un ja par to nerūpējas, tā nomirst un sapūst.
īsta mašīna - specifiski taisīta, ātri pārvietojas, spēj kaut ko arī panākt, eleganta ar savu šarmu un ja par to nerūpējas, tā nomirst un sapūst.
Bišku nekorekti, ka Integrali un S4 apskatīji praktiski kopā. Tām mašīnām kopīgs ir tikai vējstikls un nosaukums, pēc būtības tie ir 2 pilnīgi atšķirīgi braucamie. Tāpat neliels precizējums par S4 - jau no pašiem pirmsākumiem tai mašīnai bija gan turba, gan mehāniskais kompresors, cik man zināms.
Ok, pietiks piekasīties :D Značit baigais malacis, ka ieliki rakstu par šo leģendāro autobūves uzņēmumu. Forza Lancia!
Sākas. Kkāds Audi nīdējs esi vai kā? Es nezinu, kā ir ar ar vidējo BMW nīdēju, kurš par Audi fano tikai tāpēc, ka tas ir pozicionēts kā BMW pretstats, bet jebkurš īsts Rallija fans nekad un nemūžam Lancias ērai neies garām ar līkumu. Un nevienam patiesam Audi Quattro fanam Lancia 037 vai Delta S4 nav ļaunākais murgs, drīzāk tie ir kandidāti uz viņa otrā sapņu auto titulu. Tādam rodas probēlma izvēlēties, kas viņam patīk labāk - 5podu simfonija, formulas antispārni un vnk tīra brutalitāte gan izskatā gan autiņa būtībā, vai arī maķenīt (bet tikai maķenīt) mierīgākā paskata mazā AWD raķetīte Martini Racing krāsās, kas pēc visas savas būtības ir pats maniakālākais automobilis Rallija vēsturē.
Par to ielu karali.. Hehe. Quattro jau sen vairs nav ielu karalis, viņa vietu jau pēdējos 10 gadus Subāri un Mitsu ieņem. Lancia... Vienīgais modelis, kuru ir cerības uz ielas ieraudzīt, ir Integrale. Vienmēr bijusi viens sasodīti rets un apbrīnas vērts aparāts. Un izcili labi iederas vienā pulciņā ar Eskort Kosīti, 185to AWD Turbo Sēliku, un to pašu UrQuattro.
Mazgadīgos Audi fanus, kas par Audi fano tikai un vienīgi viņa propagandētā anti-būmeriskuma dēļ, vnk nav jēgas ņemt vērā Lai gan - jā, ir jēga mazajiem paskatīties un pamācīties, kas kādreiz pasaules autosportā ir darījies. Tas balti-zili-sarkani krāsotais hečbeks, kas 4ajā Makreja rallī bija pieejams kā bonusa autiņš, reālās pasaules līmeņa sacīkstēs bija gandrīz neuzveicams 6 gadus pēc kārtas; tas ķīļveidīgais balti zaļais RWD brīnums no 5tā Makreja izraisīja apvērsumu reālajā autosporta pasaulē nu jau gandrīz 40 gadus atpakaļ un pirms ceturtdaļgadsimta tas grūti savācamais hečbeks ar aizlīmētajiem lukturiem no pirmā Dirta pulcināja dopu malās (un pat uz ceļa) tūkstošiem pieaugušu un itkā nopietnu cilvēku, la itikai varētu pāris sekundes paskatīties, kā šī raķete pašaujas garām ar 150 km/h un nedaudz ilgāk paklausīties mehāniskā kompresora gaudošanu, motoram griežoties ar 8k RPM. Kādi tik automobiļi kādreiz nav braukuši dažāda līmeņa sacensībās...