Labs vakars visiem.
Tā kā daži cilvēki prasa, kas noticis ar manu "veco buku" kāpēc nebūvēju tālāk, tad izdomāju sabildēt pāris bildes, lai būtu saprotams, kāpēc esmu nedaudz aizkavējies. Volvo nav pie malas nomests un joprojām gaida metināšanu un naudas līdzekļus, bet kamēr naudas līdzekļi volvo būvei top - izdomāju pa lēto patrenēties metināšanā, fleksēšanā un kopumā darbā ar metāliem, metāllūžņiem. Nekautrējos arī eksperimentēt. Jā, tieši tā - naudu netērējot, bet izmantojot visu kas mētājas metāllūžņu kaudzē un izmantojot tos pašus metālus no tā paša Nissan Patrol, kuru izdomāju pārbūvēt.
Protams, daļēji pie vainas ir joutoooobs, kur saskatījos kā veči amerikā graiza fleksē, metina un brīvi pārbūvē autiņus kā pašiem ienāk prātā un pie reizes tādā veidā izklaidējas. Nedaudz pasmēlos iedvesmu, kārtīgi izgulējos, ātri apdarīju dienas darbus un ķēros klāt. Protams, man nav tik kruti resursi kā ASV večiem, bet tāpēc likšu lietā izdomu, lai pēc iespējas vienkāršāk panāktu vēlamo efektu. Jau sen bija doma, ka varētu pārdot saimniecības Nissan Patrol un vietā nopirkt kādu džipu ar kravas kasti, jo dzīvoju laukos, nodarbojos ar liellopu audzēšanu un džips ar kravaskasti pēdējos gados ir vairāk kā nepieciešams. Apskatījos pāris variantus un uzreiz sapratu, ka džips ar kravaskasti nav lēts prieks, pat par nojātiem džipikiem prasa kosmosu - lētākais 1500 EUR un tas pats nojāts izrūsējis utt. Tad vēl viens Toyota Hilux 1990 gada pickup bez dokumentiem, norakstīts - cena 2000 EUR !!!!! Ar kuru galu cilvēki domā prasot tādas cenas par lietām, kuras ir pārvērtušās praktiski par metāllūžņiem. O.k. štrunts par dzelžiem, tos var sametināt, bet vecis par norakstītu hiluxu, kuram nav dokumentu un kurš varbūt pat ir zagts - prasa 2000 EUR.!!! Nedaudz pasmējos par ākstiem iekš ss.lv un sāku domāt, kā risināt situāciju par džipiku ar kravaskasti.
Tā kā saimniecībā ir Nissan Patrol 2.8 td, kurš savu dzīvi sācis kā 7 vietīgs " ģimenes" auto, bet tomēr kaut kādā veidā atradis ceļu no vācijas uz tam paredzēto vietu - uz Latvijas laukiem un pēdējos 5 gadus nav redzējis ne tehnisko apskati, ne asfalta ceļus, tad nu izdomāju, ka būs vien šim jāķerās klāt.
Pāris reizes apgāju apkārt nisanam - pāris reizes apgāju apkārt metāllūžņu kaudzei - sameklēju fleksi, sameklēju zīmuli, sameklēju atslēgu komplektu un ķēros klāt. Bildēs skatīt rezultātu. Kopumā pagaidām ieguldīts gandrīz pilnu divu dienu darbs. Atgādinu, ka mašīna netiek izmantota pa koplietošanas ceļiem - tikai un vienīgi pa saviem mežiem, pļavām, ganībām, dubļiem, kalniem utt, ja nu vienīgi pāris reizes pārlecu pāri asfaltam vai grants ceļam uz citu lauku, tas arī viss, tāpēc par pārbūvēm un sertifikācijām neuztraucos vispār - šis ir tikai un vienīgi treniņš iemaņu uzlabošanai, jautrībai, lai izrautos no ikdienas un pie reizes padarīt nedaudz lietderīgāku Nisanu.