Sveiki!
Šoreiz raksā mazāk zināmi, tomēr savā ziņā neparasti automobiļu modeļi.
Lai labi lasās!
Sveiki!
Šoreiz raksā mazāk zināmi, tomēr savā ziņā neparasti automobiļu modeļi.
Lai labi lasās!
Šķiet, ka gandrīz katrs supercar un luksusa automašīnu ražotājs ir apņēmies pievienot SUV savai “flotei”. Lamborghini viņus visus apspēlēja ar 1986. gada Lamborghini LM002, kas būtībā bija bezceļa automobilis ar V12 dzinēju no Lamborghini Countach.
V12 dzinējs ar 444 zirgspēku jaudu un ar piecu ātrumu mehānisko pārnesumkārbu labi darbojās kopā ar četru riteņu piedziņas sistēmu. Tas varēja būt aprīkots ar 77-galonu degvielas tvertni. Saskaņā ar Lamborghini, sešu gadu laikā tika saražoti tikai 300 šādi automobiļi.
Lamborghini ir nolēmis atkārtoti ieiet SUV tirgū ar nākamo Lamborghini Urus. Tas aprīkots ar dubulto turbo V8 dzinēju, kas attīsta 650 zirgspēkus.
Sākotnēji iecerēts kā militārais transportlīdzeklis un izgatavots no daudzām rezerves daļām, ko izmantoja, lai radītu Mini. Mini Moke nebija pietiekami jaudīgs militārajam dienestam. Tā vietā tas kļuva populārs vietās ar karstu klimatu visā pasaulē. Tā tika būvēta Lielbritānijā, Portugālē un Austrālijā.
Mini Moke nav durvju, sānu logu vai cietā jumta. Maksimālais ātrums ir 65 jūdzes stundā, tādējādi lielākajā daļā valstu tā var likumīgi pārvietotieas pa pilsētas ielām. Vairāk nekā 50 000 Moke modeļi tika uzbūvēti laikā no 1964. līdz 1992. gadam.
1989. gada Nissan S-Cargo atšķīrās no citiem ar gliemežu formas izskatu un vēl dažiem neparastiem elementiem. Tas ir diezgan mazs piegādes busiņš, garumā kaut kur starp Smart Car un Mini Cooper.
To darbināja 75-zirgspēku dzinējs, piedziņa bija uz priekšējiem riteņiem ar trīs ātrumu automātisku ātrumkārbu. S-Cargo modeļus Japānā pārdeva divus gadus pirms modeļa ražošanas beigām. Nissan izgatavoja 8000 šādus transportlīdzekļus. Daži no tiem tika importēti uz ASV.
1948. gada Tucker 48 automobilis, ko bieži dēvē arī par Tucker Torpedo, bija visprogresīvākais automobilis, kurā bija dažas tehnoloģijas, kas tikai nesen sāktas izmantot automobiļu ražošanā. Piemēram, trešais lukturis, kas pagriezās, kad pagriezās automašīna, līdzīgi kā mūsdienu adaptīvās lukturu sistēmas.
Dizaineris Preston Tucker lielu uzsvaru lika drošībai. Tam bija pilns perimetra rāmis un sistēma, kas pasargāja pasažierus. Atšķirībā no vairuma tā laika automobiļu, instrumentu panelis bija polsterēts, un stūres statne tika būvēta tā, lai neradītu autovadītājam ievainojumus sadursmes gadījumā. Vējstikls tika izgatavots no īpaša, izturīgāka stikla.
Tikai 51 šādi automobiļi tika uzcelti, un 47 ir izdzīvojuši līdz mūsdienām.
1996 Suzuki X90
Tā kā SUV modeļu trakums sasniedza savu maksimumu 90. gados, automobiļu ražotāji eksperimentēja ar transportlīdzekļu virsbūves tipiem. Rezultāti bija atšķirīgi.
Viens no dīvainākajiem rezultātiem bija 1996. gada Suzuki X90, kas bija divdurvju kupeja ar daļēji konvertējamu T-top jumtu.
X90 modelim bija pieejamas divu un četru riteņu piedziņas versijas. Red Bull enerģijas dzērienu uzņēmums izmantoja X90 modeli savām reklāmas kampaņām, uzstādot milzīgas Red Bull bundžas uz automobiļa.
Automobilis bija aprīkots ar 95 zirgspēku motoru un tika uzbūvēts uz kravas automašīnas šasijas, kas nozīmē, ka tas nebija ātrs un arī vadība nebija pārāk laba.