Paložņāju pa netu un sadabūju daudz ko interesantu .
Vecus sporta un ne tikai auto kuri vairs nepiedalās ceļu satiksmē, bet priecē cilvēka acis muzejos,
Nu tad izbaudam. būs piekrišana būs 2 daļa .
Paložņāju pa netu un sadabūju daudz ko interesantu .
Vecus sporta un ne tikai auto kuri vairs nepiedalās ceļu satiksmē, bet priecē cilvēka acis muzejos,
Nu tad izbaudam. būs piekrišana būs 2 daļa .
Šo ir ražojuši Latviešu entuziasti .
Bij domāts vizināties pa ūdeņiem nu vai arī gonkām.......
........Var apskatīt Rīgas motormuzejā.
Krievijā ražots PIONIERIS-2 1961 gada ražojums .
1961 gadā Pionieris bij ātrākais auto visā PSRS .........
Korpuss bij izgatavots no alumīnija ,riepas no magnija -lai varētu testēt sālsezeros
Un tika uzstādīts ātruma rekords 1963 gadā 311km\h
5.8 litu dzinējs ar 160 km \h maksimālo ātrumu......
ZIL 112 ekperimentālais auto.
GAZ-A-AERO 1939 gada.
1950 g ražots REF -600 .Ieraudziju un izbrīnijos vajadzēs pameklēt ražotāju un vēsturi, jo ražošanas valsts Latvija.
REF-600 kabriolets (LV)
1955 gadā ražots NAMI markas jocīgais maziņais auto (Ukraina)
Rīgas motormuzejā var redzēt arī mūsu sasniegumus, vienā vitrīnā uz medaļām ir arī mans uzvārds, diemžēl medaļas nav manas :( Vectēva un vecāsmātes sasniegumi :))
Ja man izdosies dabūt skeneri pie dzīvības ieskenēšu no dažiem žurnāliem vākus ar dažiem aparātiem kas te ir vainu mazas bildītes vai vispār nav pieminēti.
Jā, tā vietā, lai pamainītu VAZ 2107 dizainu, krievi izdomāja, aj po*uj tāpat labi izskatās, un tā vēl līdz šai dienai... :D
Es stipri šaubos, ka mūsdienās, kāds konstruētu tik interesantu transporta līdzekli, kā 1. un 2. attēlā. :\
VAZ 2107 kautkas nepiesaista, bet ideja nav slikta. Tomēr man labāk patīk standartiņš septītajam. :)