Saliekam galvu
Un motors ir salikts un gatavs iecelšanai autokarā
Saliekam galvu
Un motors ir salikts un gatavs iecelšanai autokarā
Motors salikts, Ielieta Castrol 10w60 eļļa ar 10% AFMT piedevu, kā arī motoram tika veikta piestrāde uz ''karstā'' stenda, pēc kura arī tika pareizi noregulēti vārsti, šim motoram termoatstarpēm karstam motoram ir jābūt 0.15mm ieplūdes vārstiem un 0.25mm izplūdes vārstiem
Vecās šāles
Redzams, ka bijušas aprautas
Tā notiek kad brauc bez eļļas
Bieži sanāk motoriņus ķīlēt ? Viss līmenī, kā pēc grāmatas, pilnīgi skauž skatīties Lai labi griežas !
Viennozīmīgi ++++
Tā arī biju iedomājies, ne katram mājās, pvanadoties pa skapīti vai zem gultas, atrodamas tās speciālās apravočkas un pribambasi Tiešām, prieks bija apskatīties kā kārtīgs Meistars strādā
Prieks kad kāds vel veic motora remontus, savādāk tagad jau visi met ārā un liek iekšā citu.
šī piedeva kardināli samazina berzi, kā arī ir attiecīgi augsta cena - labāk būtu smērējis ar normālu eļļu nevis kaut kādu dārgu mārketinga triku.
nepareizo termoatstarpju dēļ vārstu kāti bija bojāti, kā vārstu atstarpes var ietekmēt vārsta kātu? Lai nesabojātu cilindra sienas uz tapskrūvēm uzmaucam gumijas trubiņas līdz šim viņas saucās bultskrūves Cilindrā redzamās švīkas sauc par honējumu un tajās uzkrājās eļļa, kura neļauj nodilt virzulim - nejau virzulim, bet gan gredzeniem, virzulis ar cilindra sieniņām nesaskarās.
Ko ar kloķeni darīji? Es savam motoram izmantoju Clevitte salikšanas pastu, kas ir kā zapte un nenormāli slīd. Otrām kārtām liku klāt pirmajai eļļai speciālu piedevu, kas satur Cinku un Magniju, jo mūsdienu eļļas vairs nesatur tādas lietas, bet tās ir nepieciešamas sastāvdaļas pirmajai izsildīšanai. Ar savu nobraucu aptuveni 50 km pirms mainīju eļļu. Tieši tā pat ir jāiztur pirmā karsēšana, pēc tam dzesēšana 24 stundas līdz pilnīgai atdzišanai. Sevišķi svarīgi tas ir sadales vārpstai, kļoķenei un šālēm. Arī par gredzeniem piekrītu, 120 grādi ir ok, ja nav noteikts grāmatā kur kuram gredzenam jābūt.