local-stats-pixel

Mercedes-Benz w12414

81 3

W124

Ražošanas periods: 1985 - 1995

Nākamās „vidējās” klases mercedes paaudzei tika dots virsbūves kods W124. Ja W123 varēja saskatīt zināmas līdzības ar iepriekšējo modeli, tad W124 bija pilnīgi citādāks E klases mercedes. Tas tika veidots vadoties pēc astoņdesmito gadu auto dizaina tendencēm- izmantot pēc iespējas mazāk hroma virsbūves detaļās, taču izmantot vairāk plastmasas. Tas gan īpaši neatsaucās uz jaunās E klases kvalitāti.

W124 plašākai publikai pirmo reizi tika demonstrēts 1984. gada 5.novembrī. Publika jaunā un veiksmīgā dizaina, kā arī komforta līmeņa dēļ šo modeli pieņēma ļoti atzinīgi.



Jaunā E klase sniedza daudz augstāku komforta līmeni, nekā iepriekšējās paaudzes E klases W123. Kā zīmīgākos jaunievedumus var minēt uzlaboto trokšņu izolāciju- gan no motortelpas, gan no ārpuses; daudz plašāku aprīkojumu jau bāzes versijā, kā arī ļoti plašu papildaprīkojuma klāstu- jaudīgākus un ekonomiskākus dzinējus, ērtāku balstiekārtu, kā arī – ļoti veiksmīgu dizainu.

Modeļu apzīmējumi

Visā ražošanas periodā tika piedāvāts ļoti plašs modeļu klāsts, kuru apzīmējumi tika mainīti ražošanas perioda vidū. Šī iemesla dēļ, potenciālajam W124 pircējam bija neērtības orientēties modeļu klāstā.

Sākot ar ražošanas uzsākšanu, līdz 1993.gada jūljam, visi modeļi tika apzīmēti tieši tāpat kā W123 - cipari apzīmēja dzinēja tilpumu, taču burti parasti apzīmēja degvielas veidu, kā arīvirsbūves veidu, piemēram T- universāls, C-kupeja. Tā piemēram – 300CE ir kupeja ar benzīna dzinēju un 300TD ir universāls ar dīzeļdzinēju. Bieži tiek maldīgi uzskatīts, ka TD nozīmē turbodīzeli, taču Mercedes savus turbodīzeļu modeļus apzīmēja kā Turbodiesel, līdz ar to universālis ar trīs litru turbodīzeļa motoru saucās 300TD Turbodiesel.

Pēc 1993. gada jūlija, visiem modeļiem pirms cipariem klāt sāka likt E burtu, kurš nu jau oficiāli apzīmēja „E” klasi. Vairs netika lietots burts „D” kas agrāk apzīmēja dīzeļdzinēju. Pēc jaunās metodes tika lietots uzraksts „DIESEL” vai „TURBODIESEL”. Piemēram – E200 kā benzīna dzinējs un E200 Diesel kā dīzeļdzinējs. Savukārt, kupejām vairs nelietoja apzīmējumu „CE”. Tādā veidā, gan kupejai, gan sedanam varēja ieraudzīt vienu un to pašu apzīmējumu- ar uzrakstu E320 apzīmēja gan sedanu, gan kupeju.

Jāatzīmē, ka virsbūves indekss palika tas pats - W124, jo netika izveidots jauns modelis, bet gan atvieglota tā atpazīstamība tirgū.

Neskatoties uz to, ka visi modeļi tika nemitīgi uzlaboti, visā ražošanas periodā bija trīs paaudžu dizaini un divi „ facelift”.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Dati un fakti

Modelis
Periods
Dzinējs
Jauda kW(Zs)

200D
1985–1993
OM601
53 (72), no 2/1989 55 (75)

E200 Diesel
1993–1995
55 (75)

250D
1985–1993
OM602
66 (90), no 2/89 69 (94), ar KAT 66 (90)

250D Turbo

(300D 2.5 iekš ASV)
1988–1993
93 (126)

E250 Turbodiesel
1993–1995
93 (126)

E250 Diesel
1993–1996
OM605
83 (113)

300D
1985–1993
OM603
80 (109), no 2/89 83 (113), ar KAT 81 (110)



300D 4Matic
1987–1991

300D Turbo
1986–1993
105 (143), no 9/88 108 (147)

E 300 Turbodiesel
1993–1995
108 (147)

300D Turbo 4Matic
1988–1993
105 (143), no 9/88 108 (147)

E 300 Turbodiesel 4matic
1993–1995
108 (147)

E 300 Diesel
1993–1995
OM606
100 (136)

200
1985-1990
M102
80 (109), ar KAT 77 (105)

230E
1985–1992
100 (136), no 9/89 97 (132)

200E
1985–1993
M102, no 9/92 M111
90 (122), no 9/89 87 (118), no 9/92 100 (136)

E200
1993–1995
M111
100 (136)

220E
1992–1993
110 (150)

E220
1993–1996
110 (150)

260E
1985–1992
M103
125 (170), no 9/85 122 (166), ar KAT 118 (160)

260E 4Matic
1987–1991
122 (166), ar KAT 118 (160)

280E
1992–1993
M104
145 (197)

E280
1993–1995
142 (193)

300E
1985–1992
M103
140 (190), no 9/85 138 (188), ar KAT 132 (180)

300E 4Matic
1987–1993
138 (188), ar KAT 132 (180)

E 300 4Matic
1993–1995
132 (180)

300E-24
1989–1992
M104
162 (220)

320E
1992–1993
162 (220)

E320
1993–1995
162 (220)

400E
1991–1993
M119
210 (286)

E420
1993–1995
205 (279)

500E
1991–1993
240 (326)

E500
1993–1995
235 (320)

E60 AMG
1993–1994

280 (381)


Kopumā tika saražoti 2’583’470 W124 automobīļu, no kuriem:

Sedani: 2’058’777

Universāļi: 340’503

Coupé: 141’498

Cabrio: 33’952

Limuzīni: 2’342

Bāzes automobīļi īpašām versijām: 6’398

 

Reklāma
Reklāma
Reklāma
« 1  2  3  4 »
81 3 14 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 14

0/2000

noteikti + un pie maniem favorītiem:)

2 0 atbildēt

Ceru ka jums raksts patiks. Ir pietiekami daudz izsmeljosas informacijas, vestures faktu un raksturojumu. Masina laba.Izbaudiet. Ja ir kadi piedavajumi par kadu mersiti par kuru veleties redzet rakstus piedavaiet. Man nav tik gruti uzrakstit kad ir brivs laiks. Ja kads var palidzet partulkot no krievu valodas, tad man ir raksts par w140, es butu pats partulkois tikai nav laika, un ari LV valodas zinasanas nav tik spozas.

0 0 atbildēt

1 paaudzes man vislabāk patīk

0 0 atbildēt

Man gan vairak 2. un 3. paaudzes. Bet ta jau ir gaumes lieta, par to nestridas. ;)

0 0 atbildēt

atbildot uz niks komentāru " W202 manuprāt ir labāks! :) " Ja netiktu likts kopa Turcija tad iespejams butu.

0 0 atbildēt

Neatteiktos no 3.paaudzes ;)

0 0 atbildēt

pēc manām domām, visu laiku labākā (kvalitatīvākā) sērijveida automašīna :) +

Jā, par w140 arī būtu interesanti palasīt!

0 0 atbildēt

tiešm labs raksts. ++++++

0 0 atbildēt

Smuks autiņš! emotion

0 0 atbildēt

man patiik shitais aparaats, draugam taads ir, pirmo reizi ieseezhotiees sajutu atshkiriigo seedeklju atsperojumu- seedeklji to4 ir miiksti un gaisiigi, citiem auto tie ir savaadaaki, bet riebjas tas, ka nav tahometra, liidz ar to rodas iespaids, ka auto radiits opjiem...

0 0 atbildēt

vel pretīgāku marku nevarēji izrakt!

0 4 atbildēt