local-stats-pixel fb-conv-api

Mazcenas auto - jeb Nano Europa10

8 6
Vēl pavisam nesen daudzi šaubījās, vai tiešām indiešu auto ražotājam «Tata» izdosies izpildīt ambiciozo solījumu – uzsākt sērijveida ražošanu mazcenas automašīnai, kuras cena nepārsniegs 2500 ASV dolārus. Nu skeptiķiem mutes ir ciet, jo jau 23. martā tiks sākta «Tata Nano» pārdošana Indijā, turklāt veiksmīgu valūtas svārstību rezultātā auto cena būšot vēl zemāka nekā sākotnēji plānots. Taču «Tata» jau sākumā apliecināja, ka viņu mērķi sniedzas tālāk par Indiju – viens no interesantākajiem esot tieši Eiropas tirgus. Un šobrīd Ženēvas auto izstādē «Tata» prezentē speciāli Eiropas tirgum izstrādātu «Nano Europe».«Tata Nano Europe» atbilstot pilnībā visām Eiropas drošības prasībām, un jau standarta aprīkojumā esot iekļauti ABS, ESP un gaisa drošības spilveni. «Tata Nano» devīze ir efektivitāte tāpēc par spēka agregātu kalpo trīscilindru dzinējs. Tā radītais CO2 izmešu daudzums nepārsniegs 100g/km, kas to padarīs īpaši pievilcīgu līdz ar aizvien stingrākiem kaitīgo izmešu ierobežojumiem. Tāpat efektivitātes nolūkos auto ir izmantots elektriskais stūres pastiprinātājs.Eiropai paredzētā «Tata Nano» ir mazliet lielāka par radinieci no Indijas. «Europa» versijas garums ir 3.29m, platums 1.59m, bet riteņu garenbāze – 2.28 m.Pagaidām vēl «Tata» nav apstiprinājusi, kad «Nano Europe» varētu nonākt pārdošanā Eiropā, ne arī minējusi Eiropai paredzētās versijas cenu. Taču tieši cena būs visbūtiskākais šī auto veiksmes aspekts, jo ir skaidrs, ka Eiropas homologācijai nepieciešamās tehnoloģijas – ABS, ESP u.c. noteikti automašīnu sadārdzinās. Atklāts paliek jautājums – par cik?
AUTO JAUDA - 33 HP
Max atrums 105 km/h
info ir ņemts no apollo.lv
Reklāma
Reklāma
Reklāma
8 6 10 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 10

0/2000
no priekshas tads biski pec mitsubishi colt
2 1 atbildēt
gan jau ka nemaksas tik leti nemaz
2 1 atbildēt
rihardo, neblamējies un iemācies beidzot lasīt.
2 1 atbildēt
Hmm. Man patīk mazi auto, tomēr laikam būtu ar šitādu bail braukt, tad jau labāk ar Smart. Autiņš tikai drusku garāks par Smartu, bet jau četras sēžamvietas - nu sorry, tad jau laikam ar jogu jānodarbojas, lai pakaļā ielīstu emotion Un ja padomā, cik "daudz" bleķa mani sargātu avārijas gadījumā emotion
1 0 atbildēt
vizuaali godiigi sakot nav ne vainas emotion
1 1 atbildēt
un liigums uz diviem gadiem ar LMT
1 1 atbildēt
epg avatarsepg
+ stūres pārcelšanas uz kreiso pusi abonēšanas līgums :))
1 1 atbildēt
No ārpuses tīri tā neko, bet drošivien grausts vien būs orģonāl
1 1 atbildēt
labs :D bet žēl ka tā mašīna iet zem 100km/h : (
1 1 atbildēt
kondicionieris nāk standarta komplektācijā - iespējams tā ir vienīgā extra! Par šādu cenu - es no autobusa uzraiz pārkāptu uz Nano!
0 1 atbildēt