Un te beidzot rezultāts :)
Pasākums, kas sākās ar Aprīli beidzās ar pirmo novembri, paņēmu vienas dienas atļauju un devos sākumā uz tuvāko savirzes stendu, tur atteicās žigulim regulēt savirzi. Tālāk devos uz AD-Parts servisu, bet diemžēl viņiem bija salūzis stends, arī optiku neizdevās noregulēt jo bija viss aizņemts. Tā nu devos uz skati, emocijas neaprakstāms tā kā trīs gadus nebija braukts, pirmais brauciens tāds "strjomīgs" bišķi jo viss svaigs, nezin cik kas aizmirsts pieskrūvēt kaut gan vairākas reizes pārbaudīts.
Līdz skatei aizbraucu labi, apmēram 15km vienā virzienā, kā ņēmu talonu tā pie kases, vienīgi pie boksa bija maza rinda, tā kā sākums veiksmīgs.
Inspektoram žigulis patika, bez fanātisma visu izpētīja, pētīja motoru ilgāk kā parasti viņi pēta, jautāju vai kas nav kārtībā uz ko atbildēja ka viss kārtībā vienkārši apskatot. Ievēroja, ka akumulators nav un jautāja vai ir pārlikts bagāžniekā, atbildēju kā jā un ar to arī viss. Darba bremzes labas, rocene vienā pusē gan švaki ņēma, starpība starp riteņiem bija liela, bet to piedeva un arī vienu nepieskrūvētu uzgriezi, tā kā skati izgāju ar pamatpārbaudi. uzgrieznis pieskrūvēts un kad vajadzēs roceni savest kārtībā, zinu kas par vainu, ne īstajā robiņā svira.
Tā nu skate logā un atpakaļ jau var braukt kā kings bez strjoma un stresa
Vizuālais ar arkām man vairs nepatīk, bet līdz nākamajām pārvērtībām kad tiks atjaunotas standarta arkas būs jāpiecieš. Aizmugurē uzliku atpakaļ hroma līstes, bet uz sāniem atpakaļ neliku jo durvis nav īsti taisnas, mērīt gan nemērīju, varbūt vēlāk piemērīšu un pielikšu. Uz sliekšņiem gan nelikšu jo arku dēļ nav vietas. ir viena pabojāta sliekšņa hroma līste, būtu otra tāda varētu piemērot un uzlikt, jaunās pataupīšu nākamajām pārvērtībām.