Viedokli izsakiet godīgi vai man ir jēga likt rakstus vai nav.Arī par komatiem nepiekasieties jo man gluži vienalga.
Kā jau pēc virsraksta nospriest var šis raksts būs par manu mopēdu kuru pārmantoju no tēva. Man kaut kur pazudušas paša procesa sākuma bildes , bet to var izstāstīt tāpat. Iesākumā es šo mopēdu izvilku no vecvecāku degvielas klēts( tur vēl stāv minska un iž planeta 2) bez motora un bez riepām(diski gan vēl bija palikuši). Motoru es sen biju paņēmis no radinieka- bedīgi slaveno Š-62. Gan es gan tētis un arī krustēvs ilgi nevarējām saprast kāpēc viņš negrib lekt līdz beigās tetis secināja ka ir izkritis vai saplīsis kāds no kloķvāprstas blīvslēgiem. To problēmu novērsuši dabūjām pie dzīvības un pēc kāda laika iedevu savam "draugam" pabraukt un tā rezultātā Š-62 vājākā vieta otrais robs izbeidzās.
Mana mopēda RĪGA-22 stāsts15
115
0
Lūk arī pati vaininiece. Ja jūs zinātu cik grūti atrodamas ir detaļas šim motoram ( ja kādam ir Š-62 tad jūs saprotat). Man paveicās ar to ka atradu tādu forumu kur bija viens atsaucīgs cilvēks kurš pārdeva divas kārbas.
Šeit motors ir izjaukts. Jaucot secinām ka ir jau kādreiz jaukts. Pāršķeļot motoru redzējām pilnu karteri ar zobrata zobiem.
Reklāma
Šeit var redzēt ka motors ņemts laukā lai pēc iespējas ātrāk varētu ielikt un visu savienot.
Motoru paņēmu līdzi uz pilsētu un tēva garažā griezu vajadzīgas blīves. Proces nav tik viegls, bet mēģināt vaig visu.
Pēc kāda laika motoru aizvedu uz laukiem un liku kopā tālāk.
Reklāma
Salicis motoru ar tēva palīdzību, ieliku motoru savienoju visu un devos ceļā. Pēc kāda laika nezināmā veidā nokrita sajūgs. To uzzinot kā akmens no sirds novēlās jo domāju ka atkal kābra beigta.
Motoru atkal pārjaucis (šoreiz pats) knapi ielicis atpakaļ, izlamājies ar visiem saviem lamuvārdiem un izteicieniem secināju ka izpūtēja blīve ir beigta. Tad līdz kādai pusnaktij čakarējos ar to.
Tālāk likšu sabildētās bildes ar skatiem vai visādām šnitēm.
Reklāma