Pirmajā tūninga pakāpē, par ko MTM prasa 3999 eiro, griezes moments pieaug no 650 līdz 785 Nm, savukārt paātrinājums līdz 100 km/h 4,6 vietā ilgst tikai 3,9 sekundes. Salīdzinājumam - "SLR McLaren" vai "Porsche Carrera GT", kam ir divreiz mazāk sēdvietu un bagāžnieka arī tikpat kā nav, sprintu līdz simtam spēj veikt tikai par 0,1 sekundi ātrāk.
Papildus tam MTM piedāvā elektroniskā ātruma ierobežotāja latiņu pārcelt no rūpnīcā iestatītajiem 250 km/h uz 279, 290 vai 310 kilometriem stundā.
Izvērstā tūninga pakete ar modificētu ieplūdes un izplūdes sistēmu maksā 9950 eiro, taču tā vēl ir tikai sagatavošanas stadijā, kā dēļ nav zināmi 702 ZS spēcīgā RS6 dinamikas rādītāji. Piedevām MTM piedāvā nomainīt bremžu sistēmu un uzstādīt sporta amortizatorus.
Dizaina ziņā MTM būtiskas izmaiņas nav veikuši - MTM RS6 M no sērijveida RS6 atšķiras tikai ar nelielu antispārnu zem priekšējā bampera un 21'' MTM bimoto riteņu diskiem.