Līdz ko nožuva pelēkā grunts( pulkstens vilka stipri pāri jau pusnaktij), uzvilkām pirmo špakteļa kārtu.
Špaktelēšanas sanāca daudz, lai arī sākumā tas nebija plānots.
Līdz ko nožuva pelēkā grunts( pulkstens vilka stipri pāri jau pusnaktij), uzvilkām pirmo špakteļa kārtu.
Špaktelēšanas sanāca daudz, lai arī sākumā tas nebija plānots.
Špaktelēšanu atkārtojām vairākkārtīgi, lai iegūtu maksimālu rezultātu!
Uz pulkstens 6.00 rītā pievilkām pēdējās poriņas.
Uzmatējām un sagatavojām visu priekš gruntēšanas.
Tālāk seko nolīmēšana priekš gruntēšanas.
Par tik cik gatavojāmies nelielai piekrāsošanai, jāpiegruntē maksimāli precīzi tikai vajadzīgās vietas.
Mazā pleķīša piekrāsošana izvērtās par gandrīz vai visas arkas restaurāciju.
Man bija mīts, ka gruntējot un pārkrāsojot krāsas tonis atšķiras, līdz šim brīdim...
Gaidu vel kādu kop darbu, un pats tuva nakotnē gribētu apciemot leģendāro Sašas garāžu , piestrādājot vai pat ar savu kādu projektu. :)
Prieks skatīties uz cilvēku, kurš lielās ar savu subaru Spokos, kur tīņi nav atlīduši nost no ekrāna....
Izdarītais darbas arī vareni varonīgs.... Pēc komentāriem spriežot tev zelta medālis jākar kalā par to ka dārgai mašīnai piepindzelēji rūsu
cmon čali, šitais jau nedaudz pārspīlēts blats ir, par vienas arkas kosmētisku remontu taisīt šādu varoņeposu..
Jūsu laime ka subārs bij pelēks. citādāk nokrāsotās vietas atšķirtos. :)