Līdz ko nožuva pelēkā grunts( pulkstens vilka stipri pāri jau pusnaktij), uzvilkām pirmo špakteļa kārtu.
Špaktelēšanas sanāca daudz, lai arī sākumā tas nebija plānots.
Līdz ko nožuva pelēkā grunts( pulkstens vilka stipri pāri jau pusnaktij), uzvilkām pirmo špakteļa kārtu.
Špaktelēšanas sanāca daudz, lai arī sākumā tas nebija plānots.
Špaktelēšanu atkārtojām vairākkārtīgi, lai iegūtu maksimālu rezultātu!
Uz pulkstens 6.00 rītā pievilkām pēdējās poriņas.
Uzmatējām un sagatavojām visu priekš gruntēšanas.
Tālāk seko nolīmēšana priekš gruntēšanas.
Par tik cik gatavojāmies nelielai piekrāsošanai, jāpiegruntē maksimāli precīzi tikai vajadzīgās vietas.
Mazā pleķīša piekrāsošana izvērtās par gandrīz vai visas arkas restaurāciju.
Tik pēkšņi tas projekts tapa, kad pilnīgi to fotoaparātu mutē jūti... Bet labs darbs, redzams kad tu saproti kaut ko no tām lietām.
izskatās jau interesanti, bet kapēc neceļat auto, kas ir virs 20 gadiem
Subaram izpūtēja skaņa galīgā dirsā , man 2 golfam 1.6 labāka skaņa . Kopuma raksts patika !