Abneru Doblu neveiksmes ar C modeli neapturēja un1924.g. viņš izstrādāja Doble model E, kas pelnīti tiek saukta par visu laiku labāko automašīnu ar tvaika dzinēju. Šis modelis būtībā bija uzlabota Doble model C versija, kurai bija novērstas tehniskās nepilnības un veikti daži uzlabojumi. Tvaika katls tika nomainīts ar tvaika ģeneratoru un sastāvēja tas no vienas 173 metrus garas spirālē savītas trubas, kas izgatavota ar bezšuvju tehnoloģiju. Bija izstrādāts arī jauns četru cilindru dzinējs ar diviem augstspiediena cilindriem, kas saņēma tvaiku no tvaika ģeneratora un diviem zemspiediena cilindriem, kuros tvaiks nonāca no augstspiediena cilindriem un atdeva tiem savu atlikušo enerģiju. Tvaika dzinējs un aizmugurējais tilts veidoja vienu veselumu, nebija kardāna, līdz ar ko neradās arī nekādas papildus vibrācijas vai trokšņi un automašīna pārvietojās praktiski bez skaņas.
Doble model E tvaika ģenerators šķērsgriezumā. Vēl viens jauninājums bija tas, ka sadegšanas kamera bija izvietota tvaika ģeneratora augšejā daļā. Tvaika ģeneratorā spiediens sasniedza 52 bārus un tvaika temperatūra bija 400 °C.