Iztēlei nav robežu. Pat vēl pirms brāļi Vraiti pacēlās pirmajā lidojumā, cilvēki sapņoja par nākotnes tranporta līdzekļiem. Viens no šādiem sapņiem bija par lidojošu mašīnu. Tādas jau ir tikušas radītas, bet tas laikam notika par ātru.
Lidojošas automašīnas patiešām eksistēja!5
Tampjēra avion-automobīlis (1921)
Tā bija lidmašīna, kas bija piemērota braukšanai pa ceļiem - tai bija papildus motors, kas darbināja riteņus. Tika uzbūvēti tikai divi prototipi
A. H. Rassela mašīna (1924)
Kāds izgudrotājs no Ņūdžersijas nāca klajā ar šādu oriģinālu risinājumu.
Auto, laivas un lidmašīnas kombinācija (1928)
Lūk tas ir universāls pārvietošanās līdzeklis
Džesa Diksona lidojošā automāšīna (1940)
Tā ir gandrīz leģendāra, jo ziņas par to ir atrodamas tikai kādā Alabamas avīzē. Tā tik pat labi varētu neeksistēt. Tā esot bijusi spējīga sasniegt ātrumu līdz pat 250 km/h
Teda Hala NX59711 (1946)
Tās aste un spārni bija atvienojami. Uz ceļa mašīna varēja sasniegt 100 km/h, bet gaisā 180 km/h. Lai paceltos, tā izmantoja riteņus un propelleri
Fultona FA-2 Airphibian (1946)
Automašīna, kurai bija alumīnija virsbūve, bija viegli pārveidojama par lidmašīnu. Tika uzbūvēti 4 prototipi
ConvAirCar modelis 118 (1947)
Interesants koncepts, kas tā aŗī nenonāca līdz masu ražošanai. Pirmais prototips piedzīvoja avarīju, jo pēkšņi beidzās degviela. Lidojuma laikā pilots skatījās automašīnas degvielas rādītāju nevis lidmašīnas daļas degvielas indikatoru
Stout Mockup (1950)
Modelis bez spārniem noparkots ielas malā.
Piaseki AirGeep (1958)
Koncepts, ko izmēģināja armija. Lai arī helikopteri bija ieguvuši popularitāti, armijai vajadzēja kaut ko mazāku un lai ar to varētu lidot bez ilgstošajiem pilotu kursiem. Pēc vairākiem izmēģinājumiem to tomēr atzina par nepiemērotu militāriem mērķiem
M. Teilora Aerocar II (1964)
Lai arī tai vajadzēja būt arī mašīnai, ar to varēja tikai lidot. Noņemot braukšanai pa ceļiem paredzēto dzinēju, tika ietaupīts svars un atbrīvota papildus vieta diviem pasažieriem.