local-stats-pixel fb-conv-api

Lamborghini džips izveidots 19865

79 2

Jā jā nepārklausījies, tā ir taisnība!! Tās nosaukums bija LM 002 bet iesauka:"Rembo lambo"....

Tā bija pirmā Lamborghini ražotā mašīna kurai bija 4 riteņu piedziņa. Pat Lamborgini firmas pirmssākumos taču ražoja arī traktorus tāpat kā Porsche....

Tas notika 20 gadus pirms kādam ienāca prātā ideja par Cayenne....

No sākuma tu droši vien iedomājies kādu supersportiska 80-o gadu stila X6,bet tas ir pavisam kantains.Tas bija 4 durvuju pikaps ar svaru apmēram 2700 kg. Tas drīzāk atgādina Land Rover Defender nevis kādu Lamborghini modeli...

Tas bija veidots kā prototips armijas transportlīdzelim - džipam. Tā kodētais nosaukums ir Gepards. Tika izgatavoti 328 auto.Viņi cerēja šos auto pārdot ASV armijai.Un arī pirmais prototips tika iznīcināts testa laikā ASV.

Sākumā prototipā izmantotais Chrysler V8 dzinējs izskatījās daudzsološs ,bet testu laikā tika atrasti vairāki nelabojami vādāmības un citi defekti.

Tāpēc tika izveidota pilnīgi jauna šasija un ievietots cits dzinējs - V12 5,1 l no Lamborghini Countach. Vēlāk parādijās arī ASV armijas izmantotais 7,2 litru agregāts kurš arī bija V12. Auto tika aprīkots ar 5 ātrumu manuālo kārbu

Lai apmierinātu transportlīdzekļa vajadzību pēc labām riepām, Lamborghini pasūtīja Pirelli izveidot īpašas riepas ar atsevišķu speciāli šim modelim izveidotu run-flat, protektora dizainu. Tās bija speciāli izgatavotas LM modeļu sērijai un tika piedāvāti divi dažādi protektora dizaini, viens jauktai izmantošanai un otrs smilšu izmantošanai. No savas asās uzbūves tas arīieguvis savu iesauku "rembo lambo".

Šis modelis tika piedāvāts arī civilajā versijā. Tam tika iekļauta laba luksusa pakete arābu šeihu vajadzībām. Šis modelis tomēr oficiāli nenonāca nevienas armijas rokās. To galvenie pircēji bija dažādi bagātnieki Tuvajos austrumos.

Militārā versija LM002 nekad netika izveidota, pretēji daudziem pasūtījumiem visā internetā no Lībijas un Saūda Arābijas militāristiem.

1988, Lamborghini aizsūtija vienu LM002 speciālu inženieru komandai ar domu izveidot vienu lai tas spētu piedalīties Dakāras rallijā. Viņi noņēma visu nevajadzīgo lai samazinātu svaru un ievietoja tajā modernizētaku piekari, un forsēja dzinēju kas deva 600 ZS (450 kw),pilnu "roll cage", akrila stikla logus, un GPS iekārtu. Diemžēl nauda aptrūkās pirms oficiāli tas iekluva sacīkstēs ,bet tas piedalijas Ralye des Pharaons Ēģiptē un cita Grieķijā,abas reizēs pilots bija Sandro Murani.

Reklāma
Reklāma


79 2 5 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://carmagazine.co.uk
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 5

0/2000

fhm bij apraksts

2 0 atbildēt
MrT avatarsMrT

discovery bija testi..

2 0 atbildēt

Tāds džips, starp citu, bija visiem (nu vai vismaz daļai) labi zināmajā seriālā "Brigada" (uz beigām).

1 0 atbildēt

zinu šo monstru

0 0 atbildēt

Salons jau baigi smuks bet tās divas sēdvietas aizmugurē ir emotion . Tik lielam džipam var mierīgi 3 sēdvietas aizmugurē uztaisīt.

0 0 atbildēt