Lamborghini būvē jaunu 1971. gada Countach LP500 prototipu kolekcionāram (5 foto + 2 video) Šogad Lamborghini svin Countach 50 gadu jubileju.
Lamborghini būvē jaunu 1971. gada Countach LP500 prototipu kolekcionāram + video5

Polo Storico nodaļa, kas atjauno vēsturisko Lamborghinis, ir atjaunojusi pašu pirmo Countach, prototipu LP 500. Automašīna ir patiesi unikāla, jo tā parāda Marcello Gandini oriģinālo dizainu. Tikai vēlāk kanoniskie riteņu arkas pagarinājumi un spārns tika piestiprināti Kuntašam, taču sākotnēji superauto tika iecerēts kā kaut kas pēc iespējas vienkāršāks un vienlaikus neparasts.

Gandini sākuma punkts Countach bija 1968. gada Alfa Romeo Carabo-prototips ar ķīļveida dizainu, kas pavērās uz augšu un atgādināja skarabeja vaboles spārnus. Ņemot šo koncepciju par pamatu, Bertone ir izveidojusi ķermeni, kura augstums ir tikai 102 centimetri. Dizains bija pārsteidzošs ar savu vienkāršību un oriģinalitāti, bet vārds contacc (tulkots no Pjemontas - "mēris" vai "apdullināts"😉, kas bieži skanēja prototipa veidošanas procesā, galu galā kļuva par modeļa nosaukumu.

Citrondzeltenais Lamborghini Countach LP 500 debitēja Ženēvas autoizstādē 1971. gada pavasarī. Automašīna parādījās pie Bertones stenda, jo Lamborghini bija nogaidoša attieksme, lai novērtētu sabiedrības reakciju-un tas neaizņēma ilgu laiku. Kuntasham nebija vienaldzīgu cilvēku, kas nozīmē, ka automašīnu varētu palaist sērijā. LP 500 dzīves ceļš beidzās 1974. gadā: prototips tika sagrauts angļu MIRA testa vietā sertifikācijas testu laikā, un tad, kā saka Lamborghini, tas pazuda.

Pēc 50 gadiem filiāle Polo Storico uzbūvēja LP 500 kopiju, un speciālistu komanda vairākus mēnešus veltīja tikai materiālu vākšanai: sākotnējās skices, zīmējumus, sanāksmju ziņojumus, fotogrāfijas un daudz ko citu. Pamatojoties uz šiem datiem, un pēc Lamborghini uzglabātā LP 400 prototipa 3D skenēšanas tika realizēts pilna izmēra modelis - tas viss aizņēma aptuveni 2000 stundas.
Pārstrādes pamatā bija arī platformas tipa šasija, nevis cauruļveida rāmis, kas atšķīra LP 500 no sērijveida Countach. Polo Storico izmanto modernas ražošanas metodes, kas cieši saistītas ar 70. gadu tradicionālo roku darbu. Piemēram, virsbūves paneļus ar rokām izsita battilastra - tā Itālijā sauc prasmīgus metālapstrādātājus. Mehāniskām vienībām tika izmantotas oriģinālas vai jaunizgatavotas rezerves daļas. Riepas nodrošināja Pirelli. Riepas 245/60 R14 un 265/60 R14 Cinturato CN12 tika atjaunotas no Pirelli ģimenes fonda arhīva ierakstiem. Lai gan uzņēmums paņēma mūsdienīgu savienojumu, tas pilnībā atveidoja izskatu un protektora rakstu. Kad pienāca pagrieziens automašīnas krāsošanai, amerikāņu PGG sauca pēc palīdzības, kuras arhīvā bija ieraksti par dzelteno krāsu shēmu Giallo Fly Speciale.

Kopumā projekta pabeigšanai Lamborghini Polo Storico bija nepieciešamas 25 tūkstoši stundu. Automašīna tika uzbūvēta pēc vārdā neminēta kolekcionāra lūguma kopš 2017. gada un pirmizrāde notika šodien Villa d'Este Elegance Competition, kur prototips sacenšas konceptauto kategorijā. Tikmēr par motoru netiek teikts ne vārda. Sākotnējo LP 500 darbināja piecu litru V12, pēc tam V12 3.9.
Tev patiks šie raksti
