Saslīpēts, un attaukots.
Lai nav tik vienmuļi, paķeram klāt vēl kādus loriņus, uzslīpējam pie viena arī spogulīšu korpusus.
Saslīpēts, un attaukots.
Lai nav tik vienmuļi, paķeram klāt vēl kādus loriņus, uzslīpējam pie viena arī spogulīšu korpusus.
Uzjaucam 250 gramus HS grunti un gruntējam.
Grunts nožuvusi, pārslīpējam pa slapjo, sākumā ar pagali, izmantojam P600.
Tālāk ar roku vai mīksto klucīti ar P800.
Vēl reiz visu pārbaudam un žāvējam nost.
Krāsojam nost, uzlaižam Bāzes krāsu, 2 - 3 kārtas līdz iegūstam vienmērīgu klājienu.
Uzjaucam 300 gramus lakas un uzklājam pirmo kārtu 1,5 kārtās.
Pēc minūtēm 20 uzlaižam vēl vienu kārtu jeb visu atlikušo iejaukto laku.
Gatavs, atstājam lai žūst un varam pievērsties citiem darbiņiem. Visiem veiksmi, lai nevienam nelobās ! ;)
Man pašam nekad nepietiktu uzņēmības ar kko šādu krāmēties. Vienmēr esmu par to apbrīnojis Sašu. Lai veicas turpmākajos darbos!
Paldies Sašam par komentāriem zem bildēm ;) Visu saglabāju,kkad drīzumā tas man noderēs gatavojot paša auto ;)
Cepuri nost šādiem Sashas rakstiem. Gandriz kopē ārā un sien grāmatā :) Lieku milzigu plusu
Afigenākais atspīdums... arī sažuvušajās daļās Kur tas mandarīns palicis?
Rakstīji, ka vienkāršam lasītājam šī tēma galīgi garām, bet es tikai dēļ tā, ka minēji par lkas lobīšanos, atvēru rakstu.
Ir interesanti paskatīties, kā neglītais pīlēns kļūst par gulbi, bet vēl interesantāk ir pavērot, kā procesa gaitā tiek kaut kas darīts nestandarta situācijās. :)
parasti jau saka, ka lobās, ja par ilgu pauze starp krāsu un laku, bet domāju, tie ir eko bonusi ūdens krāsa, ūdens laka, tamdēļ veco gadu ap 94-96. gadu (tikko ieviesa ražošanā) autiņiem rūsa visneiedomājāmākajās vietās un laka lobās, man sievas tēvam probei lēkšķēm laka nāk nost pat neberžot ar pirkstu, un krāsa 100% rūpnīcas:)))) es gan piekrāsojot nebiju tik centīgs (autiņi hobijs) slīpēšanā, noslīpēju tikai laku, uzlaidu grunti un attiet, tagad zīlēju, vai pēc ziemas nenāks lēkšķēm nost krāsa kopā ar grunti un laku:)))))))))))
A es tā cerēju atverot rakstu pupus ieraudzīt Malacis Sasha! Tā tik turpini!!!
man tādi punktiņi, kā 27.bildē bija mersim, kad biku pilēja mazā ****ole un to aizmirsu, noliecos pār haubi:))))) bet tāpat sapulēju:))))))) citreiz pēc foto baigi grūti saprast, vienu redzu - nekad nevarētu būt profs krāsošanā, 2/3 no procesa izlaižu, jo trūkst pacietība - izlaižu pārslīpēšanu pēc gruntēšanas ar ūdeni, piemēram, uzlaižu ar sauso smalko, labākajā gadījumā, cenšos izvairīties no pucēšanas līdz plikam metālam, pārlieku nešpaktelēju zem ass līnijas, utt, jo esmu pārāk slinks un nepacietīgs:)))))))))
p.s. kas ir tie punktiņi uz haubes lakas, ****ole klepo, vai par pilnu pieliets, jeb pil garām? jeb bilde kaut ko kropļo un tas ir kas cits?:))))
Tieši laikā šis raksts! Vai nepārkrāsotam auto ir iespejams ka laka nāk nost? Tas ir kā no rūpnīcas nākušam? Vai tomēr ir bijis piekrāsots, pārkrāsots?