Apakša gatava, ļaujam nožūt, aptuveni 16 stundas pie 20 grādu siltumiņa, atkarīgs no izmantojamās lakas.
Tagad pats smukums, gāžam uz mutes un gatavosim. Procesa gaitā mēs buktītes jau piešpaktelējām un piegruntējhām, atliek uzmatēt un krāsot.
Apakša gatava, ļaujam nožūt, aptuveni 16 stundas pie 20 grādu siltumiņa, atkarīgs no izmantojamās lakas.
Tagad pats smukums, gāžam uz mutes un gatavosim. Procesa gaitā mēs buktītes jau piešpaktelējām un piegruntējhām, atliek uzmatēt un krāsot.
Iesākumā piegruntētās vietiņas smuki sagludinam ar lielo pagali, izmantojam P240 sauso smilšpapīru līdz iegūstam vienmērīgu virsmu, tālāk jau pa slapjo ar P 600 un P 800.
Šekur redzkur kā no gaisa, plika...... ! Labi, nav līdz rīmēm, lūk kur arī reāls kasjaks atklājās. Izskatījās viss baigi smuki, bet atradu maziņu lakas izdrupumu, pakasot ar nagu dūša papēžos, laka lobās nost kā miza.
Mēģinam saslīpēt, ja tālāk nelobīsies, varam saslīpēto vietiņu piegruntēt un krāsojot aizmānīt ciet... šoreiz laime pagrieza mums pēcpusi, līdz ko laka it kā saslīpējas, tā drūp un atkal lobās tālāk.
Ar nagu uzspiežot pabraukājam pa normālu vietu.... skaidrs, cukura nav, laka atslāņojas.
Izskatās, nav ievērots tehnoloģiskais process krāsojot, Bāzes krāsa ir bijusi pāržāvēta pirms lakošanas, krāsa turas pie grunts klāt ideāli bet laka nesakodās un tagad slāņojas nost.
Atbraucām, tagad apbruņojamies ar pacietību un lobam nost visu kas lobās, konkrētas receptes nav, katrs čakarējas kā pats prot.
Laka nokasīta, tagad viss smuki jāsaslīpē.
Slīpējot ar slīpmašīnu varam izmantot P150 un P240 smilšpapīrus, slīpējot ar roku P 240 un P400.
Man pašam nekad nepietiktu uzņēmības ar kko šādu krāmēties. Vienmēr esmu par to apbrīnojis Sašu. Lai veicas turpmākajos darbos!
Paldies Sašam par komentāriem zem bildēm ;) Visu saglabāju,kkad drīzumā tas man noderēs gatavojot paša auto ;)
Cepuri nost šādiem Sashas rakstiem. Gandriz kopē ārā un sien grāmatā :) Lieku milzigu plusu
Afigenākais atspīdums... arī sažuvušajās daļās Kur tas mandarīns palicis?
Rakstīji, ka vienkāršam lasītājam šī tēma galīgi garām, bet es tikai dēļ tā, ka minēji par lkas lobīšanos, atvēru rakstu.
Ir interesanti paskatīties, kā neglītais pīlēns kļūst par gulbi, bet vēl interesantāk ir pavērot, kā procesa gaitā tiek kaut kas darīts nestandarta situācijās. :)
parasti jau saka, ka lobās, ja par ilgu pauze starp krāsu un laku, bet domāju, tie ir eko bonusi ūdens krāsa, ūdens laka, tamdēļ veco gadu ap 94-96. gadu (tikko ieviesa ražošanā) autiņiem rūsa visneiedomājāmākajās vietās un laka lobās, man sievas tēvam probei lēkšķēm laka nāk nost pat neberžot ar pirkstu, un krāsa 100% rūpnīcas:)))) es gan piekrāsojot nebiju tik centīgs (autiņi hobijs) slīpēšanā, noslīpēju tikai laku, uzlaidu grunti un attiet, tagad zīlēju, vai pēc ziemas nenāks lēkšķēm nost krāsa kopā ar grunti un laku:)))))))))))
A es tā cerēju atverot rakstu pupus ieraudzīt Malacis Sasha! Tā tik turpini!!!
man tādi punktiņi, kā 27.bildē bija mersim, kad biku pilēja mazā ****ole un to aizmirsu, noliecos pār haubi:))))) bet tāpat sapulēju:))))))) citreiz pēc foto baigi grūti saprast, vienu redzu - nekad nevarētu būt profs krāsošanā, 2/3 no procesa izlaižu, jo trūkst pacietība - izlaižu pārslīpēšanu pēc gruntēšanas ar ūdeni, piemēram, uzlaižu ar sauso smalko, labākajā gadījumā, cenšos izvairīties no pucēšanas līdz plikam metālam, pārlieku nešpaktelēju zem ass līnijas, utt, jo esmu pārāk slinks un nepacietīgs:)))))))))
p.s. kas ir tie punktiņi uz haubes lakas, ****ole klepo, vai par pilnu pieliets, jeb pil garām? jeb bilde kaut ko kropļo un tas ir kas cits?:))))
Tieši laikā šis raksts! Vai nepārkrāsotam auto ir iespejams ka laka nāk nost? Tas ir kā no rūpnīcas nākušam? Vai tomēr ir bijis piekrāsots, pārkrāsots?